Summer Music Kesha - Animal + Cannibal/ Recenzia

By LukeyLB - augusta 26, 2018




Nastal ten hrozný moment, o ktorom sme všetci dúfali, že nepríde. Áno, vážení a milí, máme tu koniec letných prázdnin, koniec leta, letných momentov, párty a zábav, letných zážitkov a dovoleniek. A taktiež koniec letných článkov na blogu pre tento rok. Dnes som si pre vás pripravil posledný letný album, ktorým ukončíme leto 2018. Skôr ako začnem, by som sa vám všetkým chcel poďakovať za sledovanosť tejto rubriky. Dúfam, že vás bavila tak, ako mňa, a že o rok sa s ňou zase uvidíme na blogu. Nemusíte sa báť, že nebudú články ďalej, práve naopak, chystám na september albumy - novinky v rubrike recenzie, a taktiež už dávam dokopy jesenné články a hallowenské články, ktoré nájdete na blogu už čoskoro. Dúfam, že ste si leto užili naplno a máte veľa úžasných a nezabudnuteľných zážitkov, a taktiež dúfam, že vás celým letom sprevádzala dobrá letná hudba, ktorou ste sa inšpirovali na mojom blogu.

Rozmýšľal som, akým albumom ukončíme a uzavrieme tohtoročné leto a rubriku Summer music. No a keď sme začali a odštartovali album Keshou, tak by bolo pekné aj ukončiť albumom od Keshy. Album, ktorý som si pre vás pripravil, sa nazýva Animal + Cannibal. Je to spojenie dvoch albumov. Keshu nájdete už v niekoľkých článkoch na blogu, ktorých linky budú vypísané pod článkom, tak si myslím, že je zase zbytočné sa opakovať. Ale čo sa týka albumu, je pre mňa veľkým letným zážitkom, ktorý má sprevádzal mojou pubertou. 

Pesničky, ktoré obsahuje album, sa nazývajú: CD 1 - Your Love Is My Drug,TiK ToK, Take It Off, Kiss N Tell, Stephen, Blah Blah Blah, Hungover, Party At A Rich Dude's House, Backstabber, Blind, Dinosaur, Dancing With Tears In My Eyes, Boots & Boys, Animal.

CD 2 - Cannibal, We R Who We R, Sleazy, Blow, The Harold Song, Crazy Beautiful Life, Grow A Pear, c u next tuesday, Animal, Stephen, Animal, Take It Off.


Keďže sú to v podstate dva albumy v jednom, tak vyberiem z každého albumu jednu skladbu, ktorá je mojím letným favoritom. Z prvého albumu vyberám pesničku Tik Tok, pretože srší letnou a nezabudnuteľnou párty. Z druhého albumu vyberám pesničku We R Who We R. 

Klip, ktorý z celých albumov považujem za najviac letný, je k pesničke Take It Off. 

Koncerty, ktoré Kesha rozbieha aj s interpretom Macklemore sú letné a plné energie a zábavy. 

Dizajn celého albumu je vždy veľkým zrkadlom Keshy a celej jej tvorby. 

Moje záverečné hodnotenie je pozitívne, tento album obsahuje veľa letných pesničiek, ktoré nás budú vždy sprevádzať počas leta. 

Keďže tento článok je posledný letný článok v rubrike Summer music, tak som sa rozhodol vám vypísať nové pesničky, ktoré ma sprevádzali týmto letom, a taktiež albumy. Mám pocit, že toto leto bolo dosť bohaté na tvorbu interpretov. Pesničky sú nasledovné: Jennifer Lopez - El Anillo, Ariana Grande - No Tears Left To Cry, Ariana Grande - God Is A Woman, Adam Mišík - V Tobie, Kygo a Imagine Dragons - Born To Be Yours, Kygo a Miguel - Remind Me To Forget, Anne-Marie - 2002, Charlie Puth - Done For Me, Nicki Minaj - Bed, Nicki Minaj Chun Li, Calvin Harris a Dua Lipa - One Kiss, Selena Gomez - Back To You, David Guetta a Sia - Flames, Justin Jesso - My Body. Ako hovorím, je toho požehnane a určite som na niečo zabudol. 

Albumov bude omnoho menej ako skladieb, sú to: Kylie Minogue - Golde, Kygo - Kids In Love a Cloud Nine, Lady Gaga Born This Way a ARTPOP, všetky albumy interpretky Inna, Mama Mia album. Dvojka Mama Mia má moc neuchvátila. A samozrejme všetky albumy Boney M. 

Toto je posledný letný článok v rubrike Summer music za rok 2018. Ešte raz veľké ďakujem za sledovanosť. 

Kde CD kúpiť: 

Kesha články: 

Jennifer Lopez článok: 

Ariana Grande články: 

Kygo články: 

Nicki Minaj článok:

Selena Gomez články: 


David Guetta článok: 


Sia články: 

Mama Mia článok: 

Boney M článok: 

Prajem vám pekný a oddychový deň, užívajte posledné dni prázdnin. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments