Summer Music Ariana Grande - My Everything /Recenzia

By LukeyLB - júla 22, 2018

Leto nám prúdi ako voda a ja som sa vás zabudol opýtať, čo budete robiť vy počas leta, prázdnin? Nejaká dovolenka pri mori? Napíšte mi do komentára kam sa chystáte, idete, alebo už ste boli počas týchto letných prázdnin. Rád si to prečítam. No a my sa môžeme posunúť v našej rubrike ďalej, dnes som si pre vás pripravil interpretku, ktorá sa už vyskytla na tomto blogu veľa krát. Taktiež v rubrike Summer Music. Samozrejme, ako vždy, linky budete mať pod článkom. Myslel som si, že tento album som už dával na blog, minimálne ako recenziu. No zistil som, že vôbec. A to mi práve pomohlo aj v tom, že môžem tento album priradiť do tejto rubriky, pretože album mi príde letný a taktiež tento album som dostal v lete na narodeniny. Takže sa mi spája s letnými spomienkami.

Album, ktorý mám na mysli, sa nazýva My Everything od interpretky Ariana Grande. Arianu na mojom blogu propagujem, hovorím, že je úžasná talentovaná interpretka, ktorá má jedinečný, silný a krásne zafarbený intonačný hlas a za tým si stále stojím , jej frázovanie je úžasné, ako hovorím, dokonalá speváčka. Aj keď stále čakám, že vydá takú pesničku, že si až na zadok sadnem a nebudem mať žiadne slová. Pretože má na to, dokáže dať vysoké výšky. Späť k albumu, myslím si, že tento album obsahuje pár pesničiek, ktoré mi prídu vyslovené vhodné na letnú náladu. No nachádzajú sa tam aj skladby, ktoré nie, ale zase tie pesničky sa taktiež zídu na letný večer pri pohodovej, rodinnej opekačke. Preto si myslím, že tento album sa nestratí v rubrike Summer Music.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú nasledovné : Intro, Problem, One Last Time, Why Try, Break Free, Best Mistake,Be My Baby, Break Your Heart Right Back, Love Me Harder , A Little Bit Of Your Heart, Hands On Me, My Everything.

Mojím letným favoritom celého albumu je pesnička Problem. Táto pesnička je živá a energická, plná elánu. Na tejto skladbe sa podujala raperka Iggy Azalea, ktorá dodala tejto pesničke ten správny letný nádych.

Keď už som spomenul Iggy, tak si môžeme uviesť aj ostatných interpretov, ktorí sa podujali na tomto albume, a to sú: Zedd, ktorí dali dohromady úžasnú pesničku so zaujímavým klipom. Big Sean, Cashmere Cat, Childish Gambino, The Weeknd, A$AP Ferg

Môj letný klip nebude až tak letný, no pôvab a koncept celého klipu posúva pesničku na inú úroveň. Pesnička má názov Love Me Harder.

Dizajn celého albumu je nežný a jemný, presne ako je Ariana. Ten album je veľkým obrazom Ariany.

Koncerty, ktoré má Ariana sú neskutočné, kvalitné. Vždy keď ich pozerám mám zimomriavky a chvenie. Jej hlas je neskutočný a famózny.

Moje záverečné hodnotenie je zase pozitívne, absolútne nič negatívne som nenašiel na tomto albume, len také maličkosti, možno je to tým, že niektoré pesničky z tohto albumu mi nesadli, no neberiem to ako negatívum, pretože každému sadne niečo iné a taktiež nesadne. Album odporúčam, určite sa v zbierke nestratí. Myslím si, že je kvalitne spracovaný, ako Ariana vždy vie urobiť. Album, ako som hovoril už hore, sa hodí na letné večery v pohodovej atmoške.

Ariana pracuje na novom albume, moc sa naň teším a som zvedavý, čím nás prekvapí tentokrát.

Pesnička, ktorú som si vybral ako ďalšiu na inšpiráciu, sa nazýva We Wanna od interpretiek Alexandra Stan, NNA a reper Daddy Yankee. Fantastická letná hudba, ktorá vás nakopne k letnej zábave plnej tanca.

Letný album, ktorý má taktiež sprevádza počas leta, sú všetky albumy od Davida Guettu. Jeden z jeho albumov nájdete v minuloročnej rubrike Summer Music. Link nájdete pod článkom.

Ariana články:

David Guetta článok: