ABOUT ME

By LukeyLB - januára 27, 2018

 Ahojte a vitajte na blogu LUKEY LB.

Zaujíma vás, kto vlastne som? 

Volám sa Lukey a toto je môj blog, ktorý je zameraný na oblasť hudby. Týka sa to celkovej tvorby jednotlivých interpretov. Nie som žiadny odborník na hudbu, ani na písanie, dokonca ani na fotenie. Som osoba, ktorá vníma hudbu ako život. Preto sa budem snažiť podať vám fotografie a celý článok tak, aby vás to zaujalo a hlavne, aby tam bol môj vlastný a nefalšovaný názor. Budem sa snažiť každý deň posúvať sa ďalej a tvoriť vám články, ktoré vás budú sprevádzať vašimi dňami. 

Prečo som si vybral práve oblasť hudby?

Pretože už od malička vnímam hudbu ako život, ktorý nám vie pomôcť v každej situácii. Zbožňujem hudbu a jednoznačne môžem povedať, že bez hudby nedokážem vydržať ani deň. Ďalší dôvod, pre ktorý som si vybral práve túto oblasť, je ten, že zbieram CD a platne, ktoré mi robia ohromnú radosť a je to moja veľká záľuba. Preto som to celé spojil a vyšiel práve tento blog. 

Hudba, ktorá nás sprevádza: 

Hudba nás sprevádza takmer na každom kroku nášho života. Pri každodennej práci, pri radostnej chvíli, no bohužiaľ aj pri nešťastných, neradostných chvíľach, ktorých by malo byť v našom živote najmenej. Hudba nás sprevádza aj pri našich záľubách. Dokáže pomôcť objavovať, dokonca aj prekonávať strach a prekážky života. Pomocou hudby sa dokážeme pozerať na celkový svet krajším a pestrejším pohľadom. Hudba nám ovplyvňuje naše emócie, ktoré bývajú občas dosť zložité. Hudba nám dokáže vykresliť, vytvoriť akúkoľvek emóciu, ktorá nám zostáva v pamäti. Dokáže nám zlepšiť náladu, no bohužiaľ aj zhoršiť. 

Myslím si, že hlavnou ingredienciou na vytvorenie pesničky je vždy emócia, ktorá dodáva ten správny dej a podstatu celej piesne. Pomocou hudby prezentujeme svoj vlastný štýl, ktorý je veľkým zrkadlom človeka. Hudba ľudí rozdeľuje, no ale aj spája, vytvára skupiny a názory. Pomocou hudby vieme povedať svoj názor, ukázať svoje správanie a dokonca aj celkový životný štýl. Hudba je veľké umenie, bez ktorého by veľa ľudí nejestvovalo. Myslím si, že hudba nám ukáže celkový pohľad na svet. Hudba nám dodáva viac kreativity na realizáciu v každej oblasti. Vytvára nám nové nápady a myšlienky, ako sa prejaviť a hlavne prezentovať. Hudba je svetlo, bez ktorého človek nejestvuje. Myslím si, že hudba pomáha liečiť. 
                        
“MUSIC KEEPS ME ALIVE”

Dúfam, že vás táto hudobná sféra bude tak baviť ako mňa. A dúfam, že nás tu bude pribúdať čo raz viac a viac a vytvoríme veľkú a šťastnú rodinu. Ďakujem vám za všetky komentáre, zdieľania a like a hlavne sledovania blogu a článkov. 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments