Ellie Goulding

By LukeyLB - januára 24, 2018





Dnešná streda nám priniesla pokračovanie našej pravidelnej rubriky Collection. Dnešnú štafetu nám odovzdala a zároveň posunie ďalej, úžasná, úspešná a nádherná interpretka, ktorá prijemne ukončí dnešný deň. Dúfam, že vám vyčarí úsmev a spríjemní deň tak, ako mne. Myslím si, že nám dodá tu správnu náladu a radosť. 

Pripravil som si pre vás interpretku, ktorá svojim hlasom vie upútať celý svet. Má dosť zaujímavý hlas a hlavne jedinečný. Myslím si, že na svoju tvorbu môže byť pyšná. Pretože obsah, ktorý vydáva je trendy, nadčasový a kvalitný. Jej hudba vždy prejde celým svetom. Na dnešnú pravidelnú rubriku som si pripravil interpretku Ellie Goulding, ktorá má neskutočne zaujímavú farbu hlasu. Jej pesničky vždy rozozvučia moje bubienky a vždy mi vyčaria úsmev na perách a rozhýbu celé moje telo. Dokonca vždy, keď si pustím jej skladby, nedokážem ich dostať z mojej hlavy. Tóniny jej piesní mi vždy zostanú v hlave a po celý deň si ich spievam alebo hmkám. 

Albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke sú: Lights, Halcyon Days, Delirium. Jej tvorba je zaujímavá v tom, že do každej pesničky vložila iný a odlišný typ emócii, ktoré k sebe neladia, no vždy celý album ostal vyvážený, zaujímavý a jednotlivé pesničky k sebe ladili. Dokonca vytvárali podstatu celého albumu. Preto bolo zase zložité, vybrať favorita albumu. Samozrejme ako vždy.



Album Lights obsahuje pesničky, ktoré poriadne odštartovali Ellie. Skladba, ktorú som vybral, má názov Starry Eyed. Myslím si, že dosť známa pesnička od Ellie. Vybral som ju preto, lebo si myslím, že môže reprezentovať celý album a zároveň má v sebe takú jedinečnosť a čaro, presne ako Ellie a jej hlas.





Ďalší album v poradí je Halcyon Days. Tento album je pre mňa výnimočný v tom, že som začal viac vnímať Ellie ako speváčku. Začal som ju viac počúvať a objavovať jej pesničky. Tu to bolo dosť ťažké, pretože je na albume neskutočne veľa pesničiek, ktoré mám rád. Pesničku, ktorá je pre mňa favoritom a zároveň reprezentuje celý album, sa volá How Long Will I Love You. Prečo práve túto pesničku som vybral? Pretože je pomalá, veľmi emotívna a dosť precítená. Presne takéto pesničky a žáner Ellie strašne pasuje.





Posledný a zároveň naposledy vydaný album Ellie, je Delirium. Tento album môžem pomenovať jedným slovom - Dáma. Pretože z tohto albumu srší elegancia, dospelosť a ľahkosť, ktorú Ellie vložila do tohto albumu. Pesnička, ktorú som vybral, je pre mňa neskutočne krásna a úžasná. Pieseň sa volá Love Me Like You Do. Ako hovorím, pesnička je nádherná a neskutočne Ellie sadla. Absolútne si neviem predstaviť to, že by ju niekto iný spieval.



Album, ktorý som vybral ako favorit je Halcyon Days. Pretože je pre mňa objavom celej Ellie Goulding a myslím si, že ju aj viac posunul kariérovo a aj celkovo vyššie. 

Vždy pred tým, ako zverejním článok tejto rubriky, si pustím všetky pesničky a zhodnotím celkový postoj, posun, poradie. A jednoznačne si myslím, že Ellie sa posúva vyššie a vyššie a dúfam, že čoskoro môžeme od nej čakať ďalší fantastický, nový album. 

Kde CD kúpiť:
1CD: https://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/217933/product/goulding-ellie.xhtml
2CD: https://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/3123154/product/goulding-ellie.xhtml
3CD: https://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/3539968/product/goulding-ellie.xhtml

Ellie články:
https://lukybitchlukqwas.blogspot.com/2017/10/recenzia-na-album-delirium-od-ellie.html

Peknú a úspešnú stredu všetkým, plnú radosti a pozitívnej nálady. Teším sa na vás pri ďalšom článku. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments