Recenzia na album The New Classic od Iggy Azalea

By LukeyLB - októbra 22, 2017

Dnešná recenzia bude dynamický rytmická a hlavne žánrovo obsiahla repom. Interpretka Iggy Azelea je pôvabná reperka, ktorá v hudobnom priemysle dokazuje, že aj žená môže mať guráž. Album The New Classic. Je zaujímavý v tom, že Iggy ukázala tu silu repu, no nezabúda, že je žena a dodala albumu ladnosť a šarm. Neskutočne sa mi páči dizajn albumu. Pripomína mi to 60 roky, keď boli mliečne bary a úžasná móda. Kde všade hrali jukeboxy a ľudia sa zabávali. Muži nosili číny a kožené bundy. Vlasy mali ulízané pomádou. Ženy dlhé nadýchané sukne, ktoré boli vyzdobené. Samozrejme nemôžem nespomenúť trvalú na vlasoch, ktorá tu dobu fičala. A mnoho iných doplnkov, ako špicaté okuliare, šatky, kruhové náušnice a v lodičke ponožky. Späť k albumu. Na albume sa podujali aj iný interpreti, ako sú: Charli XCX, Rita Ora a mnoho iní interpreti, ktorý albumu dodali sviežosť. Pesničky na albume vytvárajú úžasný rytmus. Pieseň Black Widow je dynamicky úžasná a ten klip Iggy a Rite neskutočne vyšiel. Ďalšiu pieseň, ktorú nemôžem vynechať, je Fancy, pieseň je úžasná myslím si, že táto pieseň prešla celým svetom a dostala sa každému pod kožu. Niet rádia, kde nehrala táto pieseň. Iggy sa inšpirovala filmom Clueless, kde stvárnila hlavnú postavu tohoto filmu a vytvorila úžasný a ikonický klip k piesni.

Poslednú pieseň, ktorú chcem spomenúť, je Pretty Girls, ktorá síce neobsahuje tento album, ale je úžasná a myslím, že sa hodí do tohoto albumu. Pieseň obohatila hlasom Britney Spears, ktorá je tam neskutočne úžasná. A ten klip nemám slov. Keďže vonku máme škaredé počasie tak neviem ako vy, ale ja určite dnes si pozriem film - Pomáda.

Prajem peknú a oddychovú nedeľu. LUKEY