Halloween music party Lady Gaga Born This Way

By LukeyLB - októbra 25, 2017







Halloween sa nám blíži. Preto som si pre vás pripravil novú rubriku Halloween music party. Prečo takú rubriku? Pretože zbožňujem Halloween, mám rád mágiu, horory, mystické a strašidelné tvory, zbožňujem Harryho Pottera, či knihu, alebo film. Moja izba by mala čo rozprávať, všade pavučina a tekvičky. Pre mňa jeseň bez Halloweena nie je tou správnou jeseňou. Preto na poriadnu Halloween party potrebujeme: kostým, jedlo, pitie, výzdobu a jednoznačne hudbu, bez ktorej niet zábavy. O tú sa vám postarám ja, vybral som pár albumov, ktoré sa hodia na túto udalosť.


Halloween články budú 3: dnes, v nedeľu a samozrejme deň Halloweenu, čo je 31. 10. Je to inšpirácia pre dobrý výber albumu, alebo aj inšpirácia pre kostým.



Ako prvý album som si pre vás pripravil BORN THIS WAY. Od úžasnej a talentovanej interpretky Lady Gagy. Určite týmto albumom nepokazíte tajomnú a strašidelnú atmosféru. Práveže naopak, tento album je stvorený pre riadnu Halloween party. Myslím si, že Gaga je veľkou inšpiráciou nielen hudbou, ale aj kostýmami, ktoré sú originálne a zaujímavé. Album obsahuje pesničky, ktoré dotvárajú magickú a hororovú atmosféru večera. Už len obal môžete použiť ako Halloween výzdobu. Bez tohto albumu si neviem predstaviť hororový a magický večer.

Kde CD kúpiť:


Halloween je úžasný a tajomný sviatok, no netreba zabúdať aj na našich najbližších, ktorí tu už medzi nami nie sú. Prajem čarovný večer. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments