Recenzia na album LOVE? - Jennifer Lopez

By LukeyLB - januára 28, 2018





Dnešnú recenziu ovládne Latino a naladí nás na letnú náladu. Album, ktorý som si pre vás pripravil, obsahuje plno šťavnatej hudby, ktorá nás ladnými tónmi okamžite roztancuje. Preto dnes neplatí nedeľňajšia pohoda. Tento album nám rozprúdi krv do našich tanečných bokov a roztancuje celé telo. Keďže leto je ešte ďaleko, tak sa aspoň trocha môžeme navnadiť na letné tóniny, ktoré vytvárajú letnú, šťavnatú hudbu. Jednoznačne mi tento album dopomáha k letnej atmosfére. Momentálne mám strašne letnú náladu, preto som aj vybral tento album.

Ako hovorím, dnešný album je letná bomba. Myslím si, že iné prirovnanie na album Love? od interpretky Jennifer Lopez nemôže byť. Tento album je na leto stvorený. Táto hudba, lehátko a v ruke studený drink a je mi jedno, či som pri pláži, alebo na chate. Album dodá tu správnu letnú horúčku a vášeň. Jej latino tančeky a tóniny, nám vyčarujú letnú zábavu a pohodu. Myslím si, že Jennifer je stvorená na leto. Jej tvorba mi vždy evokuje leto a letné zážitky. Je interpretka, ktorá sa u mňa nachádza v letnom rebríčku. 

Na albume sa nachádzajú šťavnaté skladby, ktoré nás hneď roztancujú. A to sú: On The Floor, Good Hit, I’m Into You, (What is) Love?, Run the World, Papi, Until it Beats No More, One Love, Invading My Mind, Villain, Starting Over, Hypnotico, Everybody's Girl, Charge Me Up, Take Care, On the Floor (Ven a Bailar)

Pesničku, ktorú som vybral ako favorita a zároveň ju najviac počúvam a je aj pre mňa reprezentant tohto albumu, je Papi. Táto pesnička je plná letnej nálady a vždy má dostane do letnej pohody a dodá tu správnu atmosféru.



Na albume sa podujali aj iní interpreti ako je: Pitbull, Lil Wayne, ktorí dodali tú správnu poslednú letnú bodku. Neviem ako vy, ale ja si Jennifer najviac spájam s Pitbullom. Vždy majú úžasné letné hity, ktoré ovládajú leto a prejdú celý svet. 

Klipy, ktoré má Jennifer, sú letné a obsahujú veľa sexepílu a vzrušenia, ktoré Jennifer dodáva svojimi krivkami a proporciami. A vždy mám chuť takú poriadnu letnú party zažiť, presne takú, aká sa v klipe odohrá. Zaujímavý klip je Papi, kde Jennifer okúzli svojim šarmom všetkých chlapov. Niet divu, má ho až na rozdávanie. 

Jej koncerty vždy obsahujú úžasné tance, ktoré majú tu správnu ladnosť. Jej kostýmy vždy rozblýskajú celý koncert. Na pódiu je ako diamant, ktorý rozprúdi letnú zábavu. 

Jednoznačne môžem tento album odporučiť pri letnej zábave a zážitkoch. Momentálne je tento album vhodný aj pri cvičení, ako motivácia na krásnu postavičku. 

Pesnička, ktorú tento album síce neobsahuje, no nedalo mi ju nespomenúť, je Ain't Your Mama. Automaticky mi pri mene Jennifer napadne práve táto vec. Táto pesnička je neskutočná bomba, ktorá je zase vhodná na leto. Úžasná pesnička, ktorá má asi nikdy neomrzí. 

Kde CD kúpiť: 

Prajem vám peknú nedeľu, plnú dobrej nálady a radosti. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments