Selena Gomez

By LukeyLB - marca 29, 2018




Rubriku Collection máme na konci. Dnes nám to ukončí interpretka, ktorá sa už na blogu objavila, a to nie raz. Táto rubrika nás sprevádzala tri mesiace. Predstavil som vám v nej moju zbierku daných interpretov. Musím uznať, že táto rubrika bola trochu náročná, pretože písať o každom albume, ktorý sa nachádzal v mojej zbierke, bolo trošilinka unavujúce, ale aj tak sa to dalo splniť. No náročnejšia vec bola to celé fotiť, každý album zvlášť. Niekedy mi ani do záberu nevyšli všetky albumy. Celé som to musel do detailov vymýšľať. Ale azda čo bol najväčší problém, a to ste si mohli aj sami všimnúť, bolo vybrať jednu pesničku na daný album. Bolo to úplne nemožné, pretože sú to dobré a kvalitné albumy. Preto som si dnes dal záväzok, že vyberiem iba jednu pesničku, favorita daného albumu, keď už máme posledný článok v rubrike Collection. Samozrejme plánujem v budúcnosti obnoviť tento formát, rubriku znova. Pretože je zaujímavá a myslím si, že aj vás troška bavila. 

V rubrike Collection sa objavili interpreti, ako sú: Ariana Grande, Britney Spears, Ellie Gouding, Justin Bieber, Kesha, Lady Gaga, Madonna, Miley Cyrus, Pink. No a poslednou interpretkou, ktorá nám tento štafetový kruh uzavrie, je Selena Gomez. Ako pozerám, tak to boli samé interpretky a jediný interpret bol Justin. Nabudúce sa posnažím vybrať tak, aby to bolo rovnomerné. Selena Gomez - speváčka, herečka, ktorá prefrčala so svojou hudbou celý svet. Selena má zaujímavé pesničky v tom, že sa dostanú do hlavy a prúdia celým telom. Ja osobne sa nedokážem jej hudby zbaviť, pretože mi stále jej tvorba ostáva v hlave a dokola si spievam a hmkám jej skladby.

Albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke sú: When The Sun Goes Down, For You, Revival. Ako som už písal na začiatku a sľuboval, tak z každého albumu vyberiem len jednu pesničku ako favorita, aj keď je to pre mňa ťažké. Určite to neberiem ako favorita, pretože obľúbených piesní mám v jednotlivých albumoch viac. 


Prvý album v mojej zbierke sa nazýva When The Sun Goes Down, tento album je pre mňa osobne taký štart, objavenia Seleny u mňa. Pesnička, ktorú som vybral, je pre mňa letná bomba, bez ktorej si leto neviem predstaviť. Pesnička má názov Hit The Light





Nasledujúci album sa nazýva For You. Tento album je dokonalý, úžasný, zbožňujem tento album. Album obsahuje úžasné pesničky, celkový album je poskladaný kvalitne a tak, že má súvislosť. Na tomto albume zbožňujem veľa pesničiek. Ale bohužiaľ, môžem vybrať len jednu skladbu, a tou je Love You Like a Love Song. K tejto pesničke a albumu som sa vyjadroval v článku, ktorý nájdete dole v linku.





Posledným a zároveň naposledy vydaným albumom Seleny je album, ktorý sa nazýva Revival. Tento album si myslím, že je nadčasový a kvalitný. Pesnička, ktorú som vybral ako favorita, sa nazýva Kill Em With Kindness. Na tejto pesničke sa mi páči nielen text, ale aj klip, ktorý je zaujímavý a nadčasový. 


Album, ktorý sa stáva favoritom zo všetkých albumov, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke, je For You, pretože tento album má stále baví, aj keď je už starší. 

Tento rok sa Selena chystá vydať nový album. Už pár pesničiek pustila do sveta, no mňa moc neoslovili, ale skladba, ktorá sa mi neskutočne páči a baví ma, je Wolves. Predstavil a predviedol sa tu aj Dj Marshmello, ktorého posledné dni tak isto evidujem a dokonca jeho tvorba sa mi páči a počúvam ju. Preto vám nedokážem povedať, či sa Selena posunula v kariére, no v srdci Justina určite.

Ako som písal na začiatku, rubrika Collection končí. No nová rubrika nás už čoskoro na blogu čaká. Dúfam, že vás osloví a bude vás baviť a napínať tak, ako rubrika Collection. 

Kde CD kúpiť: 
1CD: 
2CD: 
3CD:

Selena Články: 

Krásny a pohodový štvrtok všetkým, nech vás obklopuje pokojná a radostná nálada. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments