Recenzia na album Kiss - Carly Rae Jepsen + Veľká noc

By LukeyLB - apríla 01, 2018

Dnes máme Veľkonočnú nedeľu, preto som celú recenziu poňal v duchu Veľkej noci. Dosť dlho mi trvalo vybrať album, ktorý je vhodný či dizajnom, ale aj hudobne na tento sviatok. Bol to veľký problém, no aj tak si myslím, že som vybral viac dizajn, ako hudbu, aj keď album je veselý a myslím si, že aj vhodný na jarné obdobie. Dokonca som presvedčený, že nám dodá tu správnu jarnú náladu a privolá to krásne jarné počasie. Pomedzi recenzie vám porozprávam, popíšem, ako sa u nás trávia veľkonočné sviatky. Myslím si, že to bude pekné prepojenie a spríjemnenie Veľkej noci. Snažil som sa aj obrázky poňať tak, aby z nich sršila Veľká noc. Kľudne mi do komentáru môžete napísať, ako vy oslavujete Veľkú noc. Rád si to prečítam.

Na dnešnú recenziu som vybral album Kiss od interpretky Carly Rae Jepsen. Carly je interpretka, speváčka, ktorá má zaujímavú hudbu, no nie je až takým mojím veľkým favoritom. Mám voči nej neutrálny postoj, mienku. Samozrejme, niektoré jej pesničky ma bavia a dokonca si ich rád vypočujem. Myslím si, že ju môžem radiť do skupiny “rádio“ . To znamená, že keď hrá v rádiu, tak si to dám silnejšie, dokonca si to aj zaspievam, pohmkám, zatrsám. No len tak si ju doma vo voľnom čase nepustím. Myslím si, že ako vyšla kariérne hore, tak aj rýchlo spadla nadol.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume sú: Tiny Little Bows, This Kiss, Call Me Maybe, Curiosity, Good Time, More Than A Memory, Turn Me Up, Hurt So Good, Beautiful, Tonight I'm Getting Over You, Guitar String/Wedding Ring, Your Heart Is A Muscle, "I Know You Have A Girlfriend”, Pesničky, ktoré sa na tomto albume nachádzajú, ma akosi až tak neohúrili. No zase si myslím, že nie sú na zahodenie.

Myslím si, že je čas napísať kúsok o Veľkej Noci. Začnem výzdobou, samozrejme u nás výzdoba musí byť, takže aj na Veľkú noc u nás nájdete všelijakých zajačikov, kuriatka, maľované vajíčka. Zvyčajne mávame vázu, kde sú konáre, bahniatka a na nich visia vajíčka. Taká klasika, ktorá si myslím, že je všade.

Mojím favoritom tohto albumu je pesnička, ktorá ju najviac vytiahla hore, a to je pesnička Call Me Maybe. Určite túto pesničku poznáte všetci, pretože prešla celým svetom a myslím si, že táto skladba jej najviac sadla a je to veľký kus jej samej.

Na albume sa podujali interpreti, ako sú: Owl City, Justin Bieber, ktorí dodali tú správnu publicitu a štandard tomuto albumu.

Pokračujeme vo VN. Ako prebieha u nás Veľkonočný pondelok? V prvom rade ja nechodím šibať, pretože ma to nebaví a myslím si, že som na to už starý a žijeme v meste a nie na dedine, kde sa to dodržuje viac. Ale ku nám rodina chodí šibať mamu. A keď príde celá rodina, tak máme spoločný rodinný obed a potom už len oddychujeme a pozeráme rozprávky a napchávame sa jedlom.

Ako hovorím, neoslavujeme to ako na dedine. Myslím si, že tak štandardne, ako ostatní v meste.

Klipy k jednotlivým pesničkám, ktoré Carly vydala. Moc som nepostrehol, že by ich veľa vydala, ale ak sa mýlim, kľudne ma môžete opraviť v komentári, pretože moc nesledujem jej tvorbu. Azda jej najúspešnejším klipom a aj pesničkou, je môj favorit, ktorý si myslím, že je vtipne podaný.

Dizajn celého albumu mi príde moc prečačkaný. Ja mám rád skôr originalitu a jednoduchosť, ale zase sa to hodí ku VN a ku jari.

Jej koncerty som nepozeral. No páčil sa mi jeden, kde spievala s Justinom B.

Moje záverečné hodnotenie už asi aj môžete vyčítať z celkového textu. Pre fanúšikov je tento album celkom fajn. No pre zberateľov, ako som ja, si myslím, že sa neoplatí kupovať tento album. Nemyslím si, že je to zlý album, no mňa až tak nezaujal.

Myslím, že som zhruba všetko povedal o albume a aj o Veľkej noci. Ako som písal na začiatku, kľudne mi do komentáru môžete napísať vaše zvyky, tradície, ako prebiehajú vaše veľkonočné sviatky. Rád si to prečítam.

Prajem vám krásne a oddychové sviatky, plno slniečka a pozitívnej nálady a samozrejme krásnu a oddychovú nedeľu. LUKEY