CD,LP Mesiaca Marec Kygo Kids in Love

By LukeyLB - apríla 04, 2018




Úspešne sa nám ukončil mesiac marec a začal nám nový mesiac a ja dúfam, že bude slnečnejší, teplejší, pretože v marci bolo hnusné, chladné a depresívne počasie . Pravidelní čitatelia už dobre vedia, že vždy na začiatku nového mesiaca vydávam CD, LP Mesiaca a ani o mesiac marec vás neukrátim. Síce bolo hnusné počasie, no aj tak mi jeden album urobil veľkú radosť a aj ma sprevádzal v tomto nepríjemnom počasí. Dokonca sa album objavil už aj na blogu v mesiaci marec. Je to novinka v mojej zbierke a neskutočne si idem na tom albume. 

Album, ktorý myslím, sa nazýva Kids In Love od interpreta DJ Kyga. Celú recenziu nájdete na blogu. Samozrejme link pod článkom, ako vždy. Nájdete tam komplet všetko o albume. Preto je mi zbytočné to tu všetko znova dookola písať a spomínať. Nájdete tam aj môj objav roka 2018. Myslím si, že je zbytočné fotiť nanovo tento album, tak dúfam, že vám nebude prekážať, ak použijem tie isté fotky, ako som použil aj v recenzii. 

Môj trojmiestny rebríček skladieb, ktoré najviac počúvam nájdeš tak isto aj v recenzii. Samozrejme, keďže je to CD, LP Mesiaca, tak ich tu tiež vymenujem a ku každej napíšem menší pokec.


Na treťom mieste sa umiestnila pesnička First Time, kde predviedla svoj úžasný hlas Ellie Goulding, ktorá dodala tejto pesničke šarm a okúzlenie. Tak isto sa mi na tejto pesničke páči podmaz, ktorý vie Kygo vždy urobiť úžasný. Jeho spojenie klavíra je fantastické. Tak isto aj klip sa mi neskutočne páči, veľmi vystihuje danú pesničku. 

Na druhom mieste sa umiestnila pesnička It Ain’t Me, kde Selena Gomez predviedla krásnu show a spev. Tak isto sa mi páči klip, ktorý je zaujímavý a inšpirujúci. A ako vžd, podmaz je originálny a jedinečný. 

Na prvom mieste sa umiestnila pesnička Stargazing, ktorá je neskutočne plná emócii. Nádherná skladba, ktorá má neskutočne baví. Spevák a interpret Justin Jesso je fantastický spevák a je to môj objav roka 2018. Tak isto sa mi páči klip a aj Orchester verzia, pri ktorej mám vždy zimomriavky. 

Na nasledujúcu stredu nás čaká nová rubrika, ktorá má názov OLDIES MUSIC. Táto rubrika nám predvedie staré, úspešné hity. 

Kde CD kúpiť: 

Kygo články:

Pekný, slnečný a úspešný mesiac apríl vám všetkým prajem. Krásny a oddychový zvyšok dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments