Recenzia na album Revival - Selena Gomez

By LukeyLB - novembra 19, 2017

Dnešnú recenziu odpálime úžasným albumom, ktorý je pre dnešnú interpretku ikonický. Na tomto albume sa strieda jedná emócia za druhou a vytvárajú fantastický album. Dnešnou interpretkou je Selena Gomez a jej úžasný album Revival. Ako hovorím, tento album obsahuje neskutočne veľa emócií, ktoré sú odlišné, no keď sa zmiešajú dokopy vytvárajú úžasnú tóninu.

Myslím si, že tento album Selene neskutočne vyšiel, ba mám pocit, že je z jej albumov najlepší.
Pretože tento album srší eleganciou a šarmom, ktorý rozhodne Selena má. Album Revival vo mne evokuje to, že Selena si upratala svoj život a pomocou pesničiek, ktoré sú na tomto albume, uzatvorila svoje staré ja a otvorila novú Selenu.

Na albume sa nachádzajú neskutočné zaujímavé, no ikonické piesne pre interpretku. Album obsahuje piesne ako: Revival, Kill em with kindness, Hands to myself, Same old love, Good for you, Me & my girls, ktoré si na tomto albume vždy musím vypočuť až do konca. Tieto pesničky Selene strašne sadli. Selena pomocou piesní vykresľuje pocity, či už tie pozitívne, alebo negatívne.

Klipy k týmto piesňam dodávajú tu správnu atmosféru. Klip k piesni Kill em with kindness je elegantný a šarmantný, no tá čierno - bielosť dodáva tomuto klipu luxus. Hands to myself klip vyzdvihuje vášeň. No klip, ktorý mne sa najviac páči je Same old love, kde si každý môže nájsť svoju podstatu a dejovosť celého klipu.

Dizajn CD je jednoduchý, no jednoduchosť vytvára luxus, ktorý rozhodne tento album má.
CD je zrkadlové, čo si myslím, že je originálne a dosť kreatívne. Krásnu bodku dotvára Selena, ktorá je tvárou tohto albumu.

Selena chystá nový album, ktorý vyjde už čoskoro. No už pár pesničiek vydala, ako sú: Fetish, Bad Liar, ktoré bohužiaľ ma tak neoslovili, ako piesne albumu Revival. Ale jedna pieseň, ktorá bude ten nový album obsahovať, je neskutočná bomba, ktorá sa mi dostala pod kožu a prúdi mojím krvným systémom. A to je Wolves, táto pieseň je neskutočná. Nedokážem sa jej zbaviť, v hlave mi nonstop hrá. Klip k piesni som videl včera a myslím si, že totálne vystihuje celú pieseň. Je dokonalý a zaujímavý. A určite musím pozdvihnúť Selenu, ktorá je tam krásna a srší sexepílom, ktorého má rozhodne na rozdávanie. Určite nemôžem vynechať DJ Marshmello, ktorý dodal tejto piesni tie správne beaty.

Prajem vám krásnu a oddychovú nedeľu, plnú radosti a pozitívnej nálady. LUKEY