Movie album Tomb Raider

By LukeyLB - novembra 15, 2017


November nám prúdi ako voda. Preto dnes pokračujeme v rubrike Movie album. Aby sme dokončili „Filmový mesiac“. Dnes som si pre vás pripravil nostalgiu, spomienku na mladosť. Je to album piesní, ktoré boli použité vo filme Tomb Raider. Tento film je pre mňa spomienka na moje detstvo. Zbožňoval som tento film. 

Tak isto prvá hra na PC, alebo Playstation, bola pre mňa úžasná hra. Túto hru som hrával stále. Dokonca je jedna z mála hier, ktoré som prešiel celé. Preto fotky, ktoré vidíte, sú spojené s hrami. Grafika prvej hry na tú dobu bola famózna, dokonca tam boli úžasné moderné prvky. V najnovšej verzii tejto hry je tak isto slušná grafika aj celá hra, no pre mňa už to nie je ta správna atmosféra a nadšenie, ako kedysi. 




Späť k albumu, piesne na tomto albume sú akčné, dynamické, presne ako celý film. Tento album je vhodný pri cvičení, vykonávaní nejakého športu, dokonca je vhodný aj k upratovaniu, ako sa mne osvedčilo. Na tento album som natrafil aj s druhým CD, ktoré bude ako ďalší článok, v jednom obchode vo výpredaji a tam mi napadla táto zaujímavá rubrika. Samozrejme link obchodu, kde CD môžete zakúpiť, budete mať nižšie.


Určite nemôžem nespomenúť úžasnú, sympatickú herečku, ktorá stvárnila hlavnú postavu. 
Nie je to nik iný, ako úžasná Angelina Jolie. Neviem, ako vy , ale inú herečku si tam neviem predstaviť. Ona sa neskutočne hodí na túto bojovú pozíciu. Dokonca musím povedať, že ju mám zafixovanú najviac tu, v tomto filme a ešte v jednom, a to dosť podobnom, a to je Pán a pani Smithovci. 


Podľa všetkého, by sa mal do kín dostať v roku 2018 ďalší diel. No hlavnú postavu bude stvárňovať iná herečka. Myslím si, že to nebude to správne bez Angeliny Jolie. Ona dodávala tomuto filmu šarm, eleganciu a hlavne posúvala celý film na inú úroveň.

Každý ma svoj obľúbený film. A myslím si, že hudobný album piesní je skvelou formou, ako si rozpomínať na dej filmu. 

Kde CD kúpť:
 http://www.doorz.sk/go_product_DPI%252F7559626692__o-s-t-tomb-raider

Môj Instagram: https://www.instagram.com/lukybitch/


Polku pracovného týždňa máme za sebou, preto navrhujem stráviť pár krásnych chvíľ s rodinou, priateľmi pri úžasnom filme. Pekný zvyšok dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments