CD, LP Mesiaca Január Selena Gomez album For You

By LukeyLB - februára 07, 2018




Mesiac január máme úspešne za sebou. Netuším ako, ale strašne rýchlo utiekol pomedzi prsty. A mne nič iné neostáva, ako vám predstaviť album, ktorý som počas mesiaca január najviac počúval. Vždy som sa divil, ako dokážu blogerky, youtuberky zvoliť produkt, vec za určitý mesiac, ako ich obľúbenca. Vždy som si myslel, že je to krátka doba. Bolo mi to dokonca smiešne. Nikdy by som si nemyslel, že práve mne sa to isté stane a každý mesiac budem mať toho svojho obľúbenca (album, ktorý najviac počúvam). Poviem vám, že sa to fakt dá. Ja absolútne netuším, ako je to možné, že na každý mesiac mám iný album. Dokonca vždy sa mi k tomu albumu vytvorí spomienka, zážitok. Keď som vymýšľal túto rubriku, tak som si povedal, že sa určite v niektorých mesiacoch bude jeden album opakovať. No zatiaľ to tak nie je a absolútne netuším prečo. 

V januári som najviac počúval album For You od interpretky Seleny Gomez. Tento album sa mi totálne spája s letom, letným obdobím a mňa už chytil v januári. Album dokáže vždy vyčarovať letnú náladu, aj keď vonku budú mínusové teploty. Dôvod, prečo som najviac siahal po tomto albume za mesiac január je, že som začal pravidelne cvičiť a vždy ma pesničky, ktoré tento album obsahujú, motivovali ísť ďalej. Je tam to prepojenie, ktoré mne dáva zmysel, leto a cvičenie. Treba mať dobrú postavu na leto. 


Ako hovorím, vnímam tento album ako letný album, ktorý sa vždy hodí na cvičenie. Je to akási motivácia na letnú postavu, keďže vonku nie je teplo a nemá mi čo pripomínať letné obdobie. 

Album obsahuje úžasné pesničky, ktoré si už čoskoro predstavíme v recenzií. Vybral som tri skladby, ktoré sú pre mňa takým menším favoritom, alebo sú to pesničky, ktoré častejšie počúvam, stiahnem si ich do mobilu a púšťam stále. Dáme ich do poradia 3, 2, 1. Také menšie vyhodnotenie.

Na treťom mieste sa umiestnila pesnička The Heart Wants What It Wants. Pesnička je emotívna, má všetky potrebné emócie. No mne sa na celej pesničke páči ten koncept celej skladby a samozrejme jemnosť, akú Selena vložila do tej piesne. Dobrá pesnička, myslím si, že si zaslúži byť spomenutá a hlavne byť v rebríčku.

Druhé miesto som prenechal pesničke Naturally, ktorá je v remixovej verzii. Absolútne netuším, čo ma k tejto skladbe ťahá, no je úžasná a chytľavá, vždy zostanú tóniny v hlave. 

A na prvom mieste na umiestnila pesnička, ktorú asi zbožňujem najviac zo všetkých, ktoré Selena vydala. Táto skladba jednoznačne musí mať prvé miesto. Názov pesničky je Love You Like a Love Song. Táto pesnička Selene neskutočne sadla a neviem si predstaviť, že by ju niekto iný vydal. Úžasná a chytľavá letná pesnička.

Album obsahuje aj iné pesničky, ktoré si predstavíme v recenzii, no už teraz vám môžem povedať, že album je užasne poskladaný a famózny. 

Kde CD kúpiť:

Selena G. články: 

Prajem vám krásny zvyšok dňa a úspešný a radostný mesiac február. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments