Recenzia na album Doo-Wops & Hooligans - Bruna Marsa

By LukeyLB - februára 11, 2018




Dnešná nedeľňajšia recenzia bude pestrofarebná. Pretože radostne očakávam jar, ktorá nám zafarbí celé okolie. Príroda sa nám zobudí a ukáže čaro krásnej jari. Album, ktorý som dnes vybral, ma očaril nielen skladbami, ktoré sa nachádzajú na albume, ale hlavne výrazom, dizajnom. Recenzia, ktorú som na dnes vybral, je na platňu, ktorá má božskú a originálnu farbu a celkový výzor platne. Vždy, keď vidím tú platňu, automaticky si spomeniem na krásnu jar. Plnú slniečka, slabého vetríka a príjemného tepla. 

Album, ktorý som vybral, má názov Doo-Wops & Hooligans, od interpreta Bruna Marsa. Tento album obsahuje všetky jeho pesničky z roku 2010, ktoré sú pre mňa aj menšou nostalgiou, spomienkou, ale hlavne som tieto skladby nonstop počúval, dokonca aj doteraz si ich niekedy pustím. Preto som si tento album zakúpil. No najväčším šokom pre mňa bola tá úžasná farba platne. Neskutočná bomba a originalita. Tento album zbožňujem, pretože pesničky, ktoré sa na albume nachádzajú, sú rytmické a majú takú funky náladu. 


Skladby, ktoré tento album obsahuje, sa nazývajú: Grenade, Just The Way You Are, Our First Time, Runaway Baby, He Lazy Song, Marry You, Talking To The Moon, Liquor Store Blues, Count On Me, The Other Side. 

Pesnička, ktorá je mojím favoritom a celkovo reprezentuje celý album a zároveň je pre mňa veľkou spomienkou, je Just The Way You Are. Táto skladba je úžasná a mám pocit, že prešla celým svetom a dosť dlho bola aj hitom. Pre mňa najlepšia pesnička, akú Bruno vydal. 

Na albume sa podujali interpreti ako: Damian Marley, Cee Lo Green, B.O.B, ktorí dodali albumu tú zvláštnu, no zaujímavú stránku, formu žánru.


Celkový dizajn – hmmm, mám pocit, že dnešná recenzia je o výzore celého albumu, pretože je úžasná a originálna, jedinečná. Materiál obalu je taký kriedový, zaujímavý. Páči sa mi aj vnútorný obal na platňu. Najlepšia je však platňa. Je krásnej oranžovej farby a celá platňa je zároveň priesvitná. Ako hovorím, jedinečný a zberateľský kus, ktorý je unikátom v zbierke. 

Klipy k jednotlivým pesničkám, ktoré vyšli, sú veľmi zaujímavé. Klip, ktorý ma najviac ohúril je k skladbe, ktorá je mojím favoritom. Je to niečo iné originálne a na tú dobu úžasné a fascinujúce. 

Ak sa chcete naladiť, tak ako aj ja, na tú správnu vlnu jari a prebudenia zo zimného spánku, jednoznačne vám tento album môžem odporúčať. 

Kde LP kúpiť:

Peknú nedeľu všetkým, plnú radosti a nezabudnuteľných chvíľ s priateľmi a rodinou. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments