Summer Music Justin Bieber - My World 2.0/ Recenzia

By LukeyLB - augusta 19, 2018

Rozmýšľal som, aký album dám ako ďalší v našej rubrike. Pretože letných albumov mám v zbierke veľa. No veľa albumov už na blogu bolo v recenzii a nechcel som, aby sa to opakovalo. Preto vám pod článkom vypíšem linky recenzií, ktoré obsahujú letné albumy pre ďalšiu inšpiráciu. A ak vám to nebude stačiť, tak si môžete taktiež pozrieť minuloročné letné články v rubrike Summer Music. Album, ktorý som pre vás vybral, je pre mňa na pol letný a na pol bežný. Ako to myslím? Tak, že obsahuje niekoľko letných pesničiek, ktoré pravidelne počúvam počas leta, aj keď moc letné nie sú. No zase sa akosi tento album dostal ku letným albumom a mám pocit, že sa pri nich vôbec nestráca, práve naopak.

Dnes som si pre vás pripravil aj CD a aj platňu, keďže sa v mojej zbierke nachádza aj CD aj LP toho istého albumu. Nepýtajte sa ma, ako je to možné a či to nie je zbytočné, že mám aj CD a aj LP. To som proste ja, závislák . Späť k albumu, dnes som si pre vás pripravil album, ktorý sa nazýva My World 2.0, od talentovaného interpreta Justina Biebera. Na blogu nájdete toľko článkov a recenzií o jeho tvorbe, že je zbytočné a absurdné znova písať to isté a opakovať sa. Samozrejme, ako vždy, linky nájdete pod článkom, kde si môžete všetko prečítať. No jedno ma dosť zaujíma, čo si myslíte o Justinových zásnubách? Môžete mi to napísať do komentára pod článkom, rád si to prečítam. Ako hovorím, pre mňa tento album vyložene patrí k letnej zábave. A myslím si, že tento album pochopia len fanúšikovia Justina, že prečo ho počúvam a je pre mňa cenný. No aj tak si myslím, že by ste mu mohli dať šancu a kto vie? Možno sa vám zapáči a pridáte ho k letným albumom, ako ja.

Než začnem vypisovať pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, tak by som vám rád napísal, povedal to, čo mne leto najviac pripomenie, spraví to správne leto, letnú náladu. “Áno, originálne Lukáš, napísať to na predposlednom letnom článku, fakt originálne”. Nevadí, zase lepšie, ako klincom do oka. Priznám sa, že ja moc leto nemusím, takto, upresním to. Pre mňa leto býva tak celý jún a polka júla, potom som toho nasýtený dosť a už mi to vadí a mám chuť na jeseň. Moje leto by som zhrnul asi takto: Všetky okna musia byť zastreté, pustená dobrá letná hudba, veľa veľa ľadu a melónu. Pustená hra World Of Warcraf a pre mňa sezóna seriálov. Akurát som dopozeral American Horror Story, kde sa mi páčili série 1, 2, 4, 5, ktoré boli neskutočne dobré a famózne. Na inšpiráciu seriály, ktoré som pozrel všetky, sú: 2 Broke Girls, Walking Dead, Geissenovci, to mi dosť chýba, nechápem, prečo to už nevysielajú, Bones. Vonku vychádzam až večer, alebo ak počas dňa, tak na prechádzky.
To je všetko k môjmu letu, nechápem ako, ale vždy mi ujde ako voda.

Späť k albumu, skladby, ktoré album obsahuje, sa nazývajú: Baby feat. Ludacris, Somebody To Love, Stuck In The Moment, U Smile, Runaway Love, Never Let You Go, Overboard, Eenie Meenie, Up, That Should Be Me.

Mojím letným favoritom je jeho známa a veľa ľuďmi podceňovaná skladba Baby. Už len kvôli tomu som ju vybral. Nemyslím si, že je až tak zlá a nemožná. Je to pesnička, ktorá odštartovala Justinovu kariéru.

Iní interpreti, ktorí sa podujali na tomto albume, sú: Jessica Jarrell, Sean Kingston

Môj letný klip, ktorý som vybral, sa nazýva Eenie Meenie a môžete sa ním inšpirovať na letnú párty. Dosť sa mi páči celý námet klipu.

Justinove koncerty sledujem moc rád, pretože vždy dodajú veľa energie a dobrej a pozitívnej nálady.

Dizajn celého albumu je neutrálny. Album obsahuje plagát aj s jeho podpisom.

Moje záverečné hodnotenie je pozitívne a jednoznačne album odporúčam na letné a dlhé cesty, napríklad cesta autom k moru a zábave.

Ako ku každému letnému článku som vybral bonusovú pesničku a aj album pre inšpiráciu. Pesnička, ktorú som vybral, sa nazýva I Took A Pill In Ibiza, od interpreta Mike Posner, ktorá dodá tú správnu atmosféru na párty. Taktiež keď už som spomenul tých Geissenovcov, tak aj Carmen tri letné pesničky, ktoré nie sú až tak na zahodenie, a to sú: Jet Set, Island In The Caribbean, My City Miami.

Album, ktorý som vybral, ako inšpiráciu, sú všetky albumy od interpreta Pitbulla. Mimochodom, jeden album nájdete na blogu. Link pod článkom.

Kde CD, LP kúpiť:

Justin Bieber články: