Recenzia na album Planet Pit - Pitbulla

By LukeyLB - apríla 29, 2018




Dnešná recenzia nebude zase pohodová, ako sa hodí k nedeli. Chcem vás trocha navnadiť na leto, tak som si pre vás pripravil zase niečo letné. Neviem prečo mám takú chuť na leto, no zároveň sa mi páči to, že máme jar, kedy je dokonalé a vhodné počasie na mikinu alebo jarnú bundu. Keďže to je recenzia a nie Summer music, ktorú chystám jednoznačne cez leto, a už ju aj plánujem v diári, tak sa tu objaví aj niečo negatívne na album, ktorý som si na dnes pre vás pripravil. 

Dnešný album, ktorý budem recenzovať, má názov Planet Pit od interpreta Pitbulla. Môj názor na Pitbulla je taký, že musím mať na neho náladu, aby som ho dokázal počúvať, a to je zvyčajne cez leto. V mojej zbierke mám jednoznačne iné, lepšie albumy, ktorým dávam prednosť. Tento album ma dokáže dostať do letnej nálady. No ako hovorím, musím mať na interpreta chuť a náladu, a to bohužiaľ je už málokedy. Kedysi, keď som bol mladší, tak som dosť fičal na jeho hudbe. Teraz je to už len akási spomienka na detstvo. Občas mám chuť si pustiť tento album. Album sa nachádza v mojej zbierke už pol roka, skoro rok a vytiahol som ho jeden krát. Príde mi taký nemastný neslaný, aj keď obsahuje niektoré dobré pesničky. 

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú nasledovné: Mr. Worldwide, Give Me Everything, Rain Over Me, Hey Baby, Pause, Come N Go, Shake Senora, International Love, Castle Made Of Sand, Took My Love, Something For The DJs. Na každej pesničke sa podujal iný interpret, príde mi to dosť zaujímavé. 

Neuveríte, no podarilo sa mi vybrať len jedného favorita. Azda mi to už príde u mňa nemožné a výnimočné. Myslím si, že to bude asi tým, že až tak má tento album nezobral. Favoritom tohto albumu je pesnička Give Me Everything. Energická, letná bomba, ktorá dodala tomuto albumu šmrnc a nádej. 


Ako som už hore písal, na albume sa podujalo mnoho interpretov, a to sú: Vein, Ne-Yo, Afrojack, Nayer, Marc Anthony, T-Pain, Enrique Iglesias, T-Pain, Sean Paul, Chris Brown, Kelly Rowland, Jamie Drastik, Red Foo, Vein, David Rush. 

Myslím si, že do albumu nevložil viac seba. Skôr viac komerčných interpretov len preto, aby album bol úspešný a aby sa viac predával. Príde mi to celé také nasilu. 

Dizajn totálne potvrdzuje celý album. Celé mi to príde divné, také nemastné neslané. Absolútne má to neočarilo a neupútalo. 

Klipy k jednotlivým pesničkám, ktoré Pitbull vydal, sú letné a lepšie. Myslím si, že troška zachraňujú celý album, aj keď z nich srší veľa komerčnosti. Zaujímavé je, že tento album neobsahuje žiadnu pesničku s JLO, pretože mi príde, že nahrali spolu dosť skladieb. 

Ku koncertom sa neviem vyjadriť, pretože Pitbullove koncerty nesledujem. 

Moje záverečné hodnotenie je také, že tento album mi príde moc robený nasilu, komerčný a jednoznačne môžem povedať, že Pitbull nevložil do albumu seba. Album si dokážem pustiť len vtedy, keď mám naň chuť a náladu. Ale pre fanúšikov Pitbulla je tento album vhodný. 

Kde CD kúpiť: 

Prajem vám pekný zvyšok dňa, nech vás hudba sprevádza životom. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments