Summer Music Lady Gaga - The Fame/ Recenzia

By LukeyLB - augusta 12, 2018




Letná zábava a pohoda nás obklopuje počas prázdnin, ktoré nám prúdia rýchlo ako voda. Ani sa nenazdáme a máme tu jeseň. Mimochodom, už dávam dokopy na jeseň rubriku Pohodová Hudba, tak ak máte nejaký tip, alebo ten váš jesenný album, tak budem moc rád, keď mi ho napíšete do komentára a ja sa ho pokúsim zohnať. Ako hovorím, leto nám uteká, preto by sme si ho mali užiť, ako sa len dá. Preto som si dnes pre vás pripravil album, ktorý tomu dopomôže. Pre mňa tento album, ktorý som si pre vás dnes pripravil, je veľkou nostalgiou a obsahuje plno mojich letných zážitkov, keď som bol menší na základnej škole. Práve tento album som počúval stále počas leta a nie je to výnimkou ani toto leto. Pohodlne si ľahnite na lehátko, príjemne sa osviežte, pretože tento album vás nakopne na letnú náladu a pohodu.

Album, ktorý som si dnes pre vás pripravil, sa nazýva The Fame, od úžasnej a talentovanej interpretky Lady Gaga, ktorá ma vždy sprevádza počas celého roka. Tento album obsahuje známe, prvotné pesničky, ktoré odštartovali jej kariéru naplno. Album vo mne evokuje nielen moje spomienky, ale aj vývoj kariéry interpretky. Myslím si, že Gaga vložila do albumu kus seba a dokonca dodala niečo nové a jedinečné na trhu hudobného priemyslu. Na mojom blogu nájdete niekoľko jej albumov, kde kompletne a podrobne rozoberám jej fantastickú tvorbu, samozrejme linky budú pod článkom ako vždy. Späť k albumu, myslím si, že album je dobre poskladaný a dosť kvalitný na tú dobu. Podľa mňa je tento album nadčasový, presne ako mala Madonna, vždy nadčasové albumy. 

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, ktoré vám vytvoria letnú zábavu, sú nasledovné: Just Dance, Love Game, Paparazzi, Pokerface, Eh, Eh, Dirty Rich,The Fame, Money Honey, Starstruck, Boys Boys Boys, Paper Gangsta, Brown Eyes, I Like It Rough, Summerboys, Disco Heaven. Fantastické skladby. 

A teraz nastane veľký problém, pretože nedokážem vybrať jedného letného favorita, lebo ich je veľa. Skôr menej je pesničiek, ktoré mi nesadli. Ale zoberiem to z iného konca, a to takého, že vyberiem pesničku, ktorá má najviac sprevádzala počas leta, a to je pesnička Poker Face. Táto pesnička bola a stále je nadčasová a myslím si, že Gagu táto skladba posunula v kariére o dosť vyššie.


Iní interpreti, ktorí sa podujali na spoluprácu na tomto albume, sú: Colby O’donis, Space Cowboy, Flo Rida. Úprimne, ani by mi nevadilo, keby tam neboli. 

Mojim letným klipom je jednoznačne pesnička Just Dance, pretože poukazuje na letnú párty, ktorú počas leta treba zažiť. A taktiež si vždy spomeniem na hru Just Dance, ktorú som počas leta tiež hrával na Xboxe a zbožňoval som ju. 

Koncerty Lady Gaga zbožňujem, zbožňujem, zbožňujem a zbožňujem. Pozerám stále, pretože má úžasný, kvalitný a jedinečný hlas. Zlato v hrdle. Hlavne pri upratovaní si to vždy užívam naplno.

Dizajn celého CD je na tú dobu dobrý, akože má aj krajšie albumy, no tento neurazí ani nenadchne, taký stred. 

Moje záverečné letné hodnotenie: tento album je na leto ako stvorený, taktiež sa vám v zbierke nestratí, práve naopak, bude trčať a svietiť. Taktiež teraz tento album zoženiete za smiešne peniaze. Jednoznačne tento album odporúčam. Album sa hodí na letnú párty, zábavu a myslím si, že uľahčí trávenie času v aute na dlhých cestách. 

Pesnička, ktorú som vybral ako bonusovku, je neskutočne nabitá letnou náladou. Už len klip, ktorý je k tejto skladbe, srší letom a dovolenkou. Pesnička sa nazýva Mama od interpretov Jonas Blue a William Singe. William Singe je mojím minuloročným objavom v hudbe, famózny a zaujímavý ťahavý hlas. 

Albumom na inšpiráciu sú všetky albumy od skupiny, interpretov LMFO, ktorí sú jednoznačne vhodní a jedineční v hudobnom odbore párty. 

Kde CD kúpiť:

Lady Gaga články:

Madonna články:

Flo Rida článok:

Krásny zvyšok letného dňa a ešte krajší, na zážitky bohatý týždeň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments