Madonna

By LukeyLB - februára 28, 2018




Opäť tu máme našu pravidelnú rubriku Collection, ktorá vychádza každú stredu. Dnes tu máme zase interpretku. Mám pocit, že jediného v tejto rubrike sme mali Justina ako muža, viac ich nebude. V ďalšej sérii Collection, ak bude, sa posnažím to nejako spraviť tak, aby to bolo pol na pol. Takže, dnešnú interpretku by som jednoznačne predstavil ako Kráľovnú Popu. Myslím si, že dnešná interpretka je pre mnohých ľudí veľkým vzorom a inšpiráciou. Jej celkový životný vývoj bol, a stále je, zaujímavý a myslím si, že inšpirácia sa z neho dá čerpať doteraz. Jej tvorba priniesla do sveta veľkú nádej a iskru v oblasti hudby. 

Dnešná interpretka, ktorá dostane, no zároveň odovzdá štafetu, sa nazýva Madonna. Madonna je osoba, ktorá priviedla na svet celkový štýl a výraz hudby. Ukázala, že sa netreba báť experimentovať a hlavne ukázať svoje veľké, pravé ja. Jednoznačne jej albumy o tom presvedčili a dokazujú to. Myslím si, že jej tvorba je dosť zaujímavá aj výnimočná a jedinečná v tom, že je takým veľkým vzorom umenia, čo sa týka hudby. A ako hovorím, myslím si, že speváci, alebo interpreti, sa jej tvorbou inšpirovali a čerpali z nej. Podľa mňa inšpiruje mnohých aj dodnes. 

Albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke, sú: Immaculate Collection, Music, Hung Up, MDNA, Rebel Heart. Myslím si, že každý album má niečo do seba. Niečo, čo vždy upúta, a to Madonna vie. Dal som si za úlohu fakt vybrať len jednu pesničku z každého albumu, aby to bolo férové. Tak isto mám doma aj dve platne, ktoré mám zarámované a visia na stene. 


Album Immaculate Collection sa skladá z viacerých najznámejších pesničiek. Myslím si, že v tomto albume, som mal najmenší problém vybrať favorita. Pretože tento album obsahuje jej najznámejšie skladby, ktoré Madonnu najviac preslávili. Sú pre Madonnu typické a predstavujú aj jej celkovú životnú tvorbu. Skladba, ktorú som vybral, sa nazýva Vogue - úžasná pesnička s famóznym videoklipom.


Ďalší album v poradí sa nazýva Music a obsahuje zaujímavé pesničky. Skladba, ktorú som vybral, sa nazýva Music, tak isto ako celý album. Takže sa to celkovo zhoduje, ako pesnička, ktorá reprezentuje celý album. 



Nasledujúci album sa nazýva Hung Up. Tento album obsahuje len jednu skladbu, ktorá je viackrát zremixovaná a inak upravovaná. Takže tam je favorit jednoznačný . Iné pesničky tento album neobsahuje. Pesnička sa nazýva rovnako, ako aj album.



Predposledný album, ktorý sa nachádza v mojej zbierke sa nazýva MDNA. Tento album obsahuje dosť úžasné skladby, ktoré boli dlho v trende aj ako hity. Pesnička, ktorú som vybral, sa nazýva Girl Gone Wild. Túto pesničku mám doteraz stiahnutú v mobile a stále ju počúvam. Táto skladba ma neomrzela a stále si myslím, že je trendy a nadčasová. Tak isto má zaujímavý a originálny videoklip.



Posledný album a zároveň to je Madonnin naposledy vydaný album, sa nazýva Rebel Heart. Tento album je pre mňa ten najlepší album, aký Madonna vydala. Myslím si, že Madonna vložila do tohto albumu veľký kus seba a z toho vznikol tento fantastický album. Pesnička, ktorú som vybral ako favorita, sa nazýva Living For Love. Táto skladba je moja najobľúbenejšia zo všetkých. Klip je famózny a úchvatný a neviem si predstaviť, že by ju spievala iná interpretka. Táto skladba je stvorená pre Madonnu. 


Myslím si, že je jasné, ktorý album je pre mňa favoritom. No aj tak ho kľudne môžem znova spomenúť, pretože si to zaslúži, lebo je božský. Album sa nazýva Rebel Heart. Pôvabný a úžasný album, ktorý obsahuje veľký kus Madonny.

Madonna už dlho nevydala žiaden album. No dúfam, že nás ešte obdaruje nejakým dobrým a kvalitným albumom a tvorbou. Mimochodom, na mojom blogu tak isto nájdete články, ktoré sa týkajú Madonninej tvorby. Linky budete mať dole. 

Kde CD kúpiť:
3CD: vypredané 

Madonna článok: 

Prajem vám pekný a radostný zvyšok dňa, plný hudby a zážitkov. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments