Recenzia na album Froot - Marina and the Diamonds

By LukeyLB - marca 04, 2018

Konečne tu máme recenziu veselú, plnú energie. Pretože predtým sme tu mali dosť pohodové a relaxačné recenzie. Dnes to skúsime spraviť naopak a trocha sa pripraviť na krásnu jar. Jednoznačne tento album, ktorý som si dnes pre vás pripravil, obsahuje to vzrušenie, nadšenie a pripravovanie na krásnu jar. Mám pocit, že dokonca aj na leto. Album, ktorý vám dnes predstavím, je neskutočne šťavnatý, osviežujúci. Dokonca aj názov tohto albumu to celé potvrdzuje. Myslím si, že nám neuškodí sa pomaličky už pripravovať na prijemné slnečné a teplé počasie. Plné úsmevu a radostných zážitkov a chvíľ.

Album, ktorý mám celý čas na mysli, má názov Froot, od zaujímavej interpretky Marina and the Diamonds. Tento celý album je pre mňa veľkou záhadou. Mám pocit, že ešte stále nemám celkový názor na tento album. Preto ho budem viac a viac počúvať. Marina je dobrá speváčka, ktorá má zaujímavý celkový štýl hudby a v tom je aj zaujímavá a hlavne iná a originálna. V mojej zbierke sa nachádza ešte aj jej starší album, ktorý je aj na blogu v recenzii, a ten je pre mňa dokonalý. No tento album je fakt pre mňa záhadou a určite ho mienim ešte viac skúmať. Samozrejme link predchádzajúceho albumu budete mať dole.

Pesničky, ktoré tento album obsahuje majú názvy: Happy, Froot, I'm a Ruin, Blue, Forget, Gold, Can't Pin Me Down, Sollitaire, Better Than That, Weeds, Savages, Immortal. Zvyčajne albumy vždy obsahujú aj pesničky, ktoré sú viac rozsiahle v názve. Marina to pojala jednoducho.

Pesnička, ktorá sa mne osobne najviac páči a je favoritom tohto zaujímavého albumu je Blue. Pretože túto pesničku mám strašne rád. A je to aj veľký dôvod, prečo som si tento album kúpil. Pesnička je svieža, zaujímavá a rytmická. A hlavne zbožňujem videoklip k tejto skladbe.

Dizajn celého albumu je veľký obraz interpretky. Je úchvatný a pútavý. Veľmi sa mi páči, ako sa vyhrali s celým albumom. Myslím si, že je to veľmi pekná a kreatívna práca.

Takto, tento album odporúčam len ľudom, ktorí majú radi pesničky od tejto interpretky, pretože si myslím, že to nie je každého šálka kávy. Mám pocit, že veľa ľudí ani tento album nepozná, netuší, že ho Marina vydala. A možno sa len mýlim. Samozrejme, ako som hovoril, album chcem ďalej skúmať, pretože sa mi skladby páčia a hlavne sú pre mňa zaujímavé. Dnešná recenzia je taká polovičná. Pretože sám nemám ešte 100% názor na tento album, ale s istotou môžem povedať, že tento album ma baví a je veľmi zaujímavý, a to je práve dôvod, prečo sa nachádza v mojej zbierke.

Kde LP kúpiť:

Marina článok:

Peknú a kreatívnu nedeľu všetkým, plnú hudby a tvorivej nálady. LUKEY