Recenzia na album Younger Now - Miley Cyrus

By LukeyLB - februára 25, 2018


Neuveríte, ale na túto platňu som čakal skoro šesť mesiacov. No oplatilo sa čakať, pretože album, ktorý dnes vychádza na blogu ako recenzia, je úžasný a dlho očakávaný. Interpretka, ktorú som dnes vybral, sa neviem prečo, ešte na mojom blogu neobjavila. Určite plánujem viac článkov, keďže v zbierke mám niekoľko jej albumov. Dokonca sa objaví aj v rubrike Collection, ale to už predbieham. Dnešná recenzia bude v znamení mixu POP, Country, Rokenrolu. Keď toto všetko zmiešate, získate úžasný a originálny album, ktorý prejde celým svetom a zároveň je neskutočne jedinečný. 


Interpretka dnešnej recenzie prešla veľkou zmenou. Jej staré ja sa vrátilo a vytvorila nový album, ktorý je úžasný. Nie je to nik iný, ako Miley Cyrus a jej najnovší album Younger Now. Ako hovorím, tento album obsahuje veľa žánrov, ktoré keď sú zmiešané, vytvárajú úžasné skladby. Myslím si, že Miley urobila úžasnú vec, keď sa vrátila späť k hudbe jej srdca. O tom dosť vypovedá aj nový album. Nehovorím, že album, ktorý mala predtým by bol zlý, no neprišlo mi to ako ona. Absolútne sa mi s tým celým nestotožnila. No v mojej zbierke sa tak isto aj tento album nachádza a je úžasný. Dokonca mám tam aj veľkých favoritov, ale to až v recenzii o tom albume. 

Album obsahuje ikonické a zaujímavé pesničky ako sú: Younger Now, Malibu, Rainbowland, Week Without You, Miss You So Much, I Would Die For You, Thinkin’, Bad Mood, Love Someone, She’s Not Him, Inspired. 

Pesnička, ktorú som vybral ako môjho favorita, sa volá Malibu, pretože táto pesnička je dokonalá. Obsahuje neskutočne veľa emócií, ktoré vložila Miley do tejto skladby. Je to nádherná pesnička, čistá ako duša Miley. 


Na albume sa podieľala aj úžasná a talentovaná country speváčka Dolly Parton, ktorá svojím hlasom obohatila celý album. 

Obal a celkový výzor albumu je zaujímavý v tom, že sa Miley chcela štylizovať do podoby kráľa rokenrolu a myslím si, že sa jej to podarilo. 

Miley klipy k jednotlivým pesničkám, ktoré vydala, sú originálne a myslím si, že aj dosť ohromujúce v zmysle kreativity a jedinečnosti, ktorú Miley do klipov vkladá. 

Miley má úžasný hlas, preto jej koncerty sú vždy veľkým zážitkom a radosťou. Jej hlas je neskutočne čistý a krásny. Preto jej koncerty rád pozerám. Miley zaspievala pesničku Malibu na Billboard Music Awards 2017, kde ukázala, že je úžasná a talentovaná speváčka, ktorá sa nepotrebuje na nič hrať. 

Jednoznačne tento album odporúčam a je veľmi vhodný na dlhé cesty v aute. 

Kde LP kúpiť:

Kreatívnu a radostnú nedeľu, plnú oddychu a záujmov. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments