Recenzia na album Born This Way - Lady Gaga

By LukeyLB - mája 13, 2018

Na dnešnú recenziu som sa moc tešil, pretože album, ktorý som vybral, je fantastický, jedinečný a mám k nemu veľké citové puto. Dnes nás čaká recenzia plná kvalitnej hudby. Tento album je z tých albumov, ktoré považujem za pre mňa dokonalé a dobre poskladané. Mimochodom, plánujem článok na dokonalé, dobré poskladané albumy v mojej zbierke. Vlastne ide o moje srdcovky, ktoré sú v mojej zbierke a ktoré najviac aj používam. Kľudne mi napíšte do komentára, či by vás niečo také bavilo, zaujalo.

Späť k recenzii, dnešná interpretka sa už na tomto blogu nie raz objavila. Samozrejme, ako vždy, linky pod článkom budú. Interpretka, ktorú myslím, sa nazýva Lady Gaga a jej album, ktorý si dnes zrecenzujeme, je Born This Way. Ako som písal už v úvode, tento album je fantastický, ja absolútne nemám nič negatívne na tento album. Album pravidelne počúvam, málo kedy len tak stojí v poličke. Lady Gaga je pre mňa Pani speváčka. To si myslím, že už dobre viete z predošlých článkov. Jej hudba je emotívna, kvalitná, nadčasová, ja si myslím, že jej hudba má dušu a vníma všetko okolo nás. Toľko emócií Gaga do tých pesničiek vkladá, že to vytvára siluetu života a vnímanie celkového sveta. Jej hudba spája mnoho ľudí, ktorí vytvárajú krásnu a veľkú rodinu.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume: Marry The Night, Born This Way, Government Hooker, Judas, Americano, Hair, Scheiße, Bloody Mary, Bad Kids, Highway Unicorn, Heavy Metal Lover, Electric Chapel, Yoü And I, The Edge Of Glory, Born This Way - Jost & Naaf Remix. Dosť výstižné a dobré názvy k pesničkám, veľmi sa hodia aj k názvu albumu. Celé mi to príde premyslené, dokonca aj poskladanie pesničiek do poradia.

Dosť ťažké mi je vybrať favorita tohto albumu, ale ak mám byť spravodlivý a fakt vybrať len jednu skladbu, tak to je Yoü And I. Nádherná pesnička, ktorá má krásny príbeh. Názov pesničky mám vytetovaný na ruke, pretože je to osobný kúsok pre každú jednu osobu, ktorej patrí miesto v mojom živote. Ale tak isto ostatné pesničky sú fantastické a myslím si, že bez žiadnej z nich, by to nebolo to správne.

Klipy k jednotlivým pesničkám sú tak premyslené do detailov, že tú pesničku ešte viac vyzdvihujú hore. Myslím si, že Gaga vie robiť fantastické, jedinečné klipy.

Dizajn celého albumu zodpovedá pesničkám, ktoré sú na albume. Fakt, ako hovorím, tento album je vyšperkovaný do detailov.

Koncerty, ktoré má Lady Gaga sú veľmi emotívne a myslím si, že je to zážitok na celý život. Rád sledujem jej koncerty, pretože je jednou z tých mála interpretiek, interpretov, ktorí dokážu dať veľmi kvalitné a vysoké tóny. Vždy mám zimomriavky, keď spieva. Ona dokáže dať hocijaký žáner a je v tom fantastická, jednoducho Pani speváčka.

Ja si myslím, že ani záverečné hodnotenie nemusím dávať. Určite ste už sami pochopili z textu, že tento album je dokonalý.

Lady Gaga články:

Prajem vám peknú a oddychovú nedeľu, plnú relaxu a krásnych chvíľ. LUKEY