CD, LP mesiaca September Madonna album The Immaculate Collection

By LukeyLB - októbra 05, 2017





Další mesiac nám ušiel ako voda, preto tu máme opäť našu pravidelnú mesačnú rubriku CD, LP mesiaca. Než začnem s rubrikou, chcel by som sa vám všetkým poďakovať za sledovanie mojich článkov na blogu. Mesiac september bol pre mňa dosť hektický. Začiatok školského roka, zvyknúť si na ranné vstávanie a zvyknúť si zase na kolobeh školského roku. Tak isto rýchla zmena počasia nám priniesla chrípkové obdobie. Pri všetkých hektických dňoch mi spríjemnila dobrú, veselú a príjemnú chvíľku Madonna a jej album The Immaculate Collection. Piesne dokázali rozveseliť, zabaviť, pozdvihnúť, motivovať a spríjemniť nudný deň. Album som vybral preto, lebo som siahal za tento mesiac viac krát po ňom, ako po pohodovej hudbe, ktorá je momentálne viac vhodná k počasiu, ktoré máme vonku. Album je starší, no myslím si, že piesne sú aktuálne na terajšej POP music scéne. Vybral som jednu pieseň, ktorá vystihuje celý album a myslím si, že aj Madonnu. Pieseň VOGUE je pre Madonnu stvorená. Pieseň srší eleganciou, noblesnou, šarmom a popularitou, ktorú rozhodne Madonna má. Myslím si, že tento album spája všetky rozličné generácie ľudí a jednoznačne si každý vie vybrať tu svoju naj. Budem rád, keď mi do komentára napíšete tu vašu pieseň, album mesiaca, ktorý vás sprevádzal za mesiac september. Samozrejme na album bude recenzia čoskoro.

Môj Instagram: https://www.instagram.com/lukybitch/

Krásny zvišok náročného dňa a nezabudnite na tu vašu hudbu, ktorá vám spestruje deň a celý život. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments