Summer Music Britney Spears - Britney Jean/ Recenzia

By LukeyLB - augusta 05, 2018

Nerád to hovorím, no bohužiaľ, musím to spomenúť, polka leta nám prešla. Máme tu nový mesiac august, akože neskutočne rýchlo tie prázdniny utekajú. Preto by sme si ho mali užiť na plno, ako sa len dá. Ako ste si mohli všimnúť, počas letných prázdnin a mesiaca jún nebola rubrika CD, LP MESIACA. Rozhodol som sa, že v septembri spravím jeden článok, kde zhrniem všetky tri mesiace do jedného, také menšie info, no je to ešte ďaleko, tak späť k letu a našej letnej rubrike SUMMER MUSIC. Opäť som si pre vás pripravil žhavý album, ktorý vždy rozpáli celé leto viac ako horúčavy, ktoré máme počas letného obdobia. Bude to asi tým, že interpretka, ktorú som vybral je žhavá. Možno pre niektorých tento album nie je letný, no neviem prečo, ale mne tak príde. Sám som si ho tam priradil a akosi mi to tak ostalo priradené. No každý má svoje letné pesničky, albumy a žánre, ktoré presadzuje viac počas leta, ako hovorím albumy, ktoré som vybral, sú pre mňa letné albumy, bez ktorých si leto neviem predstaviť a čo je hlavne cieľom rubriky, je len vás namotivovať na letnú náladu a inšpirovať k letnej hudbe.

Posledná vec, ktorú by som chcel spomenúť je, že 4.8 je to presne rok, čo som vydal svoj prvý článok na blogu. Preto by som sa chcel poďakovať všetkým, ktorí sledujú články a baví ich to tak, ako mňa. Veľké ďakujem vám patrí. A dúfam, že takto o rok nás tu bude viac a viac. A samozrejme link k prvému článku nájdete pod článkom, ako vždy všetky linky.

Koniec mojej vsuvky a späť k albumu. Album, ktorý som si dnes pre vás pripravil, sa nazýva Britney Jean od interpretky Britney Spears. Tento album je zvláštny v tom, že obsahuje pesničky, ktoré sú neskutočne dobré, a to čo je divné, že obsahuje pesničky, ktoré Britney nesadli, ale obsahuje jednu skladbu, ktorú od nej mám najradšej a je moja najobľúbenejšia a preto celý album zachraňuje a vyzdvihuje. No aj tak si nemyslím, že je to zlý album, alebo nejaká katastrofa. Taktiež tento album počas roku počúvam jedine v lete a vždy mi dodá tu letnú náladu. Neviem, je to také zvláštne. Asi má ten album čaro, ako Britney, pretože pre mňa Britney je interpretka, ktorá nevie spievať až tak dobre, ako iní interpreti, no strašne ju mám rád a aj jej pesničky.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume sú: Alien, Work Bitch, Perfume, It Should Be Easy, Tik Tik Boom, Body Ache, Til It's Gone, Passenger, Chillin' With You, Don't Cry, Brightest Morning Star, Hold On Tight, Now That I Found You, Perfume

Mojím letným favoritom je pesnička Work Bitch, pretože je žhavá ako horúčava v letnom období. A myslím si, že táto pesnička sa strašne Britney hodí, dokonca si neviem predstaviť inú interpretku to spievať.

Iní interpreti, ktorý sa podujali na tomto albume, sú: Will.I.Am, T.I., Jamie Lynn.

Klip, ktorý som vybral ako letného favorita, je k pesničke Work Bitch, ktorá si myslím, že srší letnou párty a zábavou.

Koncerty Britney rád pozerám preto, lebo dokáže vytvoriť neskutočnú show a zábavu. Z pódia srší veľa energie a dobrej nálady.

Dizajn celého albumu je taký nemastný neslaný, moc sa mi nepáči. Myslím si, že by sa k tomuto albumu hodilo niečo viac zlato - čierne až trblietavé.

Moje záverečné hodnotenie je pol na pol. Pretože môžem album odporúčať na leto, myslím si, že sa nestratí v zbierke počas leta, ale normálne si myslím, že tento album nie je až taký dobrý a kvalitný. Ako hovorím, album by som odporúčal na letnú párty a zábavu. Ale za tú cenu, za ktorú ho môžete terás kúpiť sa oplatí, link pod článkom.

Pesnička, ktorú som si ako ďalšiu pripravil, je pesnička I Got U od interpretov Duke Dumont a Jax Jones. Táto pesnička má krásny a kreatívny klip, ktorý si vždy rád pozriem. A taktiež má užasnú melódiu, ktorá vás prenesie k moru a k letnej nálade.

Album na inšpiráciu som vybral od interpretky Nicki Minaj, a to albumy The Pinkprint, a taktiež album Pink Friday, ktorý sa už na blogu nachádza.

Britney články:

Nicki Minaj články: