Summer Music Ellie Goulding - Halcyon Days /Recenzia

By LukeyLB - júla 29, 2018

Leto, pohoda a letné zážitky, áno, toto nás sprevádza počas prázdnin. No hudba nám dotvára poslednú bodku celého leta. Preto som pre vás opäť vybral album, ktorý nám vytvorí to správne letné čaro, ktoré si naplno užívame. Myslím si, že presne to isté si povedala Ellie Goulding, keď vytvárala tento album, pretože album obsahuje letnú energiu.

Album, ktorý som si dnes pre vás pripravil, sa nazýva Halcyon Days. Pre mňa osobne je tento album čisto neónová párty. Totálne sa tento album hodí na tematickú párty, kde všetci vytiahnu neónové farby, ktoré svietia v tme a vypália letnú, večernú náladu až do bieleho rána. Ellie je pre mňa speváčka, ktorá má zaujímavý, jedinečný a fascinujúci hlas. Taktiež jej hudba je veľkým obrazom samotnej speváčky. Ellie vkladá do pesničiek veľký kus seba. Presne to ma na nich fascinuje, tie časti, kúsky duše, emócií, ktoré do nich vkladá a vytvára to podstatu a život. Samozrejme jej články nájdete na blogu. Objavila sa v rubrike Collection a taktiež jej naposledy vydaný album nájdete ako recenziu, ako vždy linky sú pod článkom. Kompletné moje pocity a vnímanie o Ellie nájdete tam.

Späť ku albumu Halcyon Days. Negatívum, ktoré som našiel na albume, je zle poradie skladieb, nepríde mi to vyvážené. Viem si predstaviť inak poskladané pesničky v albume, ale ako hovorím, je to úplná blbosť. Inak album je veľmi kvalitný a určite predstavuje obohatenie každej letnej párty.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú: Don’t Say A Word, My Blood, Anything Could Happen, Only You, Figure, JOY, Hanging On, Explosions, I Know You Care, Dead In The Water, Lights, Beating Heart, I Need Your Love, Burn, Goodness Gracious, You My Everything, Hearts Without Chains, Stay Awake, Under Control, Flashlight, How Long Will I Love You. Niektoré pesničky majú dosť dlhé názvy.

Mojím letný favoritom je jednoznačne pesnička Burn, bez ktorej si neviem predstaviť leto. Pesničku napísala speváčka Leona Lewis a Ellie ju kúpila. Myslím si, že Leona dobre urobila, že ju predala Ellie, pretože táto skladba Ellie neskutočne sedí a neviem si moc predstaviť, že by ju vydala Leona. Ale čo mi nedá nezmieniť, je pesnička You Are The Reason, ktorá je famózna a Leona tam má nádherný hlas.

Ďalšia zaujímavá vec je, že na tomto albume sa nepodujali iní interpreti. Album obsahuje 21 pesničiek, príde mi to dosť zaujímavé.

Môj letný klip, ktorý som vybral, je veľkým obrazom albumu a mojej svetelnej, neónovej párty. Pesnička sa nazýva Goodness Gracious. Krásny, farebný a hravý videoklip.

Dizajn celého albumu sa mi dosť spája s klipom Goodness Gracious. Vytvára to pekný celok, a taktiež sa mi páči logo, ktoré má Ellie. Vždy mi to pripomenie Harryho Pottera.

Ellie a koncerty - vždy dodajú tú správnu letnú šťavu, veľkú sviežosť a spokojnosť. Jej neskutočná energia prúdi celým koncertom, sálou, javiskom.

Moje záverečné hodnotenie bude zase pozitívne. Schválne som vybral albumy na leto, ktoré odporúčam a viem, že sa na ne cez leto môžem spoľahnúť, a taktiež je to odporúčanie a inšpirácia. Preto v článku nenájdete moc negatíva. Ako hovorím, album si viem predstaviť na neónovej a svetielkujúcej párty. Myslím si, že jej albumy sa nikdy v mojej zbierke nestratia a je jedno, aké je ročné obdobie. Vždy mi jej pesničky vykúzlia to čaro danej situácie.

Pesnička, ktorú som vám vybral ako ďalšiu inšpiráciu na navodenie letnej nálady, sa nazýva Ain't Your Mama od interpretky Jennifer Lopez, akože táto pesnička je energická a letná bomba, bez ktorej leto neexistuje. JLO má taktiež novú pesničku El Anillo, ktorá je taktiež stvorená na letnú atmosféru. Dosť sa teším na jej nový album a dúfam, že si ho rozoberieme už čoskoro na blogu v Recenzii.

Doplňujúci album - ako bonus som vybral album Motion od interpreta Calvina Harrisa. Hlavne pesnička Summer, ktorá vždy rozprúdi letnú náladu v autách počas jazdy. Tak čo, už viete, čo budete robiť cez leto ako Calvin Harris? Kľudne mi to môžeš napísať do komentáru, rád si to prečítam, a taktiež vaše letné pesničky a albumy.

Ellie články:

Prajem vám pekný a slnečný, letný týždeň. Pekný deň. LUKEY