Summer Music Kesha - Warrior /Recenzia

By LukeyLB - júla 08, 2018

Škola sa nám úspešne ukončila a pred nami je krásne letné obdobie plné slnečnej energie, zážitkov a pohody strávenej v kruhu rodiny a priateľov. Letnú pohodu nájdete aj tu na blogu. Pripravil som si pre vás články, ktoré vás trocha inšpirujú a navnadia na letnú náladu, pohodu. Rozmýšľal som, ako podelím články na tieto dva mesiace júl a august a rozhodol som sa, že spojím RECENZIU A SUMMER MUSIC dokopy a budú sa vydávať v nedeľu, ak sa nič nezmení. Vybral som pre vás albumy, ktoré dosť často počúvam cez leto a zároveň tieto albumy neboli ešte na tomto blogu recenzované. Plus ako bonus pridám jednu letnú pesničku a album, ako väčšia inšpirácia na letnú párty, pohodu a trávenie týchto letných časov.

Hneď na začiatok som si pre vás pripravil letnú pecku, ktorá má vždy naštartuje na letnú náladu. Album, ktorý mám na mysli, sa nazýva Warrior. Keshu vnímam ako speváčku, ktorá vkladá do albumov veľa energie a emócií. Jej pesničky, albumy sú veľkým obrazom jej samej, dokonca aj propaganda celého albumu. Kesha vydala nedávno nový album, ktorý naznačuje jej nový začiatok. Na ten album som už zverejnil recenziu na blogu, samozrejme link pod článkom. Dozviete sa tam úplne všetko o albume, moje pocity a myšlienky.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú nasledovné: Warrior, Die Young, C’mon, Thinking Of You, Crazy Kids, Wherever You Are, Dirty Love, Wonderland, Only Wanna Dance With You, Supernatural, All That Matters, Love Into The Light. Tento album obsahuje pesničky, ktoré sa hodia na letnú párty.

Pesnička, ktorú som vybral, ako letného favorita, sa nazýva Die Young. Pri tejto pesničke mám veľké letné spomienky a zážitky. Dokonca keď si poviem meno tohto albumu, hneď ako prvá mi napadne táto skladba.

Jediný jeden iný interpret, ktorý sa podujal na tomto albume, je Iggy Pop.

Klip, ktorý považujem za najviac letný klip, tentokrát budú dva klipy, pretože si neviem vybrať a príde mi, že sa dopĺňajú a vytvárajú letnú pohodu a zábavu. Prvý klip, ktorý som vybral, sa nazýva C’mon a druhý klip, ktorý som vybral, sa nazýva Crazy Kids, ako hovorím, dva úžasné klipy, ktoré vám vytvoria letnú atmosféru.

Koncerty, ktoré Kesha máva, priznám sa moc nepozerám. Iba pár som ich videl, a to z jej nového albumu, ktorý je novým začiatkom jej života.

Dizajn celého albumu má veľký nádych leta, pohody a zážitkov. Obal sa mi neskutočné páči. Kesha vždy má a aj mala, zaujímavé obaly, ktoré vystihovali ju a aj celý album.

Moje záverečné slovo je také, že tento album sa počas leta nikde v zbierke nestratí. Preto som vybral tento album, ako inšpiráciu. Pretože vždy dokáže vytvoriť tu správnu letnú atmosféru. Tento album sa hodí na letné cesty, zábavy. Pesničky dotvoria ten posledný detail k letnej zábave.

Ako inšpiráciu vyberiem vždy ešte jednu pesničku a jeden album. Taký menší bonus. Sú to pesničky a albumy, bez ktorých si neviem predstaviť leto, dokonca mi vždy tú právu letnú náladu vyčarajú. Skladba, ktorú som vybral ako bonus, sa nazýva Am I Wrong - Nico & Vinz , nádherná pesnička. Album, ktorý som vybral ako letnú inšpiráciu, sú všetky albumy od Aviciiho. Jeho pesničky vždy dodajú letnú pohodu. Taktiež som vybral jeho album, aby sme si pripomenuli jeho tvorbu, ktorá bola a stále je, fantastická. Jeho hudba vždy ostane v pamäti, pretože je zaujímavá, jedinečná a bezkonkurenčná.

Kesha články:

Prajem vám krásne, slnečné a oddychové letné dni, plné zážitkov a radosti. Pekný deň všetkým. LUKEY