BoneyM - The Best Of 10 Years 1986

By LukeyLB - mája 24, 2018




Máme tu predposledný článok v rubrike Oldies Music. Dnešný článok bude mne najviac srdcu blízky, pretože zbožňujem tvorbu a hudbu dnešných interpretov. Momentálne ich hudbu dosť často počúvam, vlastne ja ich hudbu počúvam stále. Myslím si, že pri tejto skupine sa nájde dosť ľudí, ktorí ju nebudú poznať. Viac mladších čitateľov. Som rád, že moji rodičia počúvali a stále ešte počúvajú túto skupinu a hlavne, že mi ju ukázali a napočúval som si ju kvázi už od malička. V mojej zbierke sa nachádza aj CD, kde sú komplet všetky pesničky, ktoré vydali, no plánujem si kúpiť platne. Pretože, ako hovorím, mám rád túto skupinu a ich tvorbu. 

Skupina, o ktorej stále hovorím, je Boney M. A album, ktorý som vybral, sa nazýva The Best Of 10 Years. Takto vám poviem, keď niekde započujem ich pesničky, tak automaticky si hneď tancujem a spievam. Takže to je rada, výzva pre všetky rádiá, aby ich pridali do svojho rebríčka späť. Aby som mal príčinu si robiť viac na verejnosti hanbu . Len píšem tento článok, a už si spievam ich pesničky. Som veľmi zvedavý, či poznáte túto skupinu. Tak napíšte do komentára, či ich poznáte a aká je tá vaša „naj“ skladba od nich. Asi aj plánujem napísať recenziu na album. Uvidím, či to bude mať tu úspech.

Album bol vydaný v roku 1986. Tento rok sa už objavil v rubrike. Preto sa mi ťažšie hľadali informácie, keďže je toho na internete málo. No samozrejme, to by som nebol ja, keby som sa nesťažoval. Ale niečo zaujímavé som predsa našiel. Tentokrát začneme televíznou, rodinou ságou Alžbetin dvor. Začal sa vysielať na Slovensku. Pri seriáloch ešte ostaneme, taktiež sa začal vysielať americký seriál Matlock, ktorý bol dosť úspešný. Minule sme mali dosť veľa informácií, tak aby to bolo vyvážené, na dnes by aj stačilo.


Tento album obsahuje pesničky, ktoré sa dodnes počúvajú a púšťajú. Teda ja si aspoň myslím, pretože ja ich počúvam a nonstop si ich púšťam dokola. Taká menšia ochutnávka, aby ste si spomenuli: Daddy Cool, Sunny, Ma Baker, Rasputin a mnoho iných, no asi najviac počúvanou, a tak tiež mojím veľkým favoritom, mojou najobľúbenejšou, je skladba je Rivers Of Babylon. Je to tu, už si to spievam. Úžasná letná hudba, ktorá vás myšlienkami presunie k moru. 

Najviac sledovaný klip asi dnes ani nie je, skôr človek vyhľadá ich koncerty, ako klipy. Koncerty sú fantastické a majú plno energie. 

V Madonne a v článku Modern T. som spomínal, že sa mi najviac na celom období, roku, páči móda. No a za tým si stále stojím. Zaujímavú módu mali práve aj oni. Až mi to prišlo občas smiešne a zvláštne. No na tú dobu originálne, jedinečné a dosť na upútanie pozornosti. Ale taktiež je to veľká inšpirácia aj dnes. 

Boney M vystúpili v relácií Chart Show, kde odpálili svoje najznámejšie hity a urobili jedinečnú a neopísateľnú show. Rád sledujem túto televíznu show, myslím si, že je super ľudom pripomenúť staré pesničky a dokonca pre mladších divákov je to aj spoznanie pesničiek. Kľudne mi môžete do komentáru napísať, či sledujete aj vy Chart Show. 

Krásny zvyšok dňa, nech vás sprevádza oddych a zábava. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments