Recenzia na album Camila - Camila Cabello

By LukeyLB - septembra 02, 2018

Bohužiaľ, od zajtra nám začína škola. Tak vám chcem popriať veľa pevných nervov, pozitívnej nálady, dobrých úspechov do nového školského roka, nech prejde a utečie tak rýchlo, ako tieto letné prázdniny. Summer music rubrika tohto roka nám síce skončila, no aj tak som si pre vás pripravil letný album preto, že vás chcem ešte trocha namotať na letnú atmosféru, aj tak leto oficiálne ešte neskončilo, tak prečo si nespraviť príjemnejší, letnejší začiatok školského roka. Do komentára mi môžete napísať, ako ste vy strávili posledné prázdninové dni, a taktiež mi môžete napísať album, ktorý vás neskutočne za poslednú dobu sklamal, pretože album, ktorý som si pre vás dnes pripravil ma dosť sklamal, ale to dosť prebieham, pekne všetko postupne.

Dnes som si pre vás pripravil album Camila od interpretky Camila Cabello. Camila je interpretka, ktorá má fantastický, famózny a kvalitný hlas. Myslím si, že dobre spravila, že sa odpojila od skupiny Fifth Harmony a prešla na vlastnú tvorbu. Jednoznačne si myslím, že toto dievča nebude niekde v pozadí a dosť zažiari. No bohužiaľ, tento album ma tak nezobral ako ostatných. Dosť ma sklamal, asi som čakal až moc od toho albumu, interpretky.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume: Never Be the Same, All These Years, She Loves Control Havana, Inside Out, Consequences, Real Friends, Something's Gotta Give, In the Dark, Into It. Ja si myslím, že mohla s tým albumom počkať a celý ho vyšperkovať a dotvoriť dokonca. Príde mi, že album je nasilu vydaný a rýchlo.

Najviac počúvaná pesnička, môj favorit, je pesnička Havana, ktorú poznajú asi všetci, táto pesnička si myslím, že je najlepšia z celého albumu. Dokonca si myslím, že zachraňuje celý album a samozrejme Camilu dosť táto pesnička vytiahla hore. A taktiež jej neskutočne pesnička sadla. Aj keď som jej už dosť prepočúvaný.

Klip, ktorý som vybral ako favorita, je k skladbe Havana, aké nečakané . Páči sa mi celý nápad Latino telenovely. Plus zahrala si tam aj úžasná komička Lele Pons, ktorá je bezkonkurenčná.

Máme tu dizajn celého albumu, ktorý mne príde odfláknutý, akože totálny prepadák. Jednoznačne, keby som mal môj prvý album, tak by som si dal na ňom záležať nielen obsahovo, čo nezvládla, ale aj dizajnovo, čo zase nezvládla.

Koncerty bohužiaľ nesledujem, ale videl som 2 koncerty, kde spievala Havanu, a ako hovorím úžasný, zaujímavý a nádherný bezkonkurenčný hlas.

Moje záverečné hodnotenie je bohužiaľ negatívne. Tento album ma veľmi sklamal a neodporúčam ho. Zhrniem to, fakt mi príde, že album je celý narýchlo urobený, aby nejaký bol. Myslím si, že Camile absolútne nesadol, až na pesničku Havana. Myslím si, že keby album trocha vyšperkovala viac a dotvorila ho do poslednej fázy, bol by iný a lepší. Taktiež ten dizajn a obsah zle poskladaných pesničiek. Proste celé zle a to si myslím, že je veľká škoda. Z celého albumu sú pre mňa pesničky, ktoré sa dajú celkom počúvať 1, 3, 4 a v 7 je dobrý len podmaz. Proste dosť málo a to som počúval ten album mesiac a stále som mu dával šancu.

Prajem vám peknú a oddychovú, poslednú nedeľu týchto letných prázdnin. LUKEY