CD, LP Mesiaca Jún, Júl, August Kylie Minogue

By LukeyLB - septembra 09, 2018


Máme tu nový mesiac september. Pre niektorých normálny mesiac, pre nás, študentov, znamená opätovný návrat do lavíc. Tak čo, ako zvládate tento školský rok? Napíšte mi do komentára, rád si to prečítam. Ako ste si mohli všimnúť, dlho som nevydal CD, LP mesiaca a to z toho dôvodu, že som za mesiace jún, júl, august stále počúval tú istú interpretku. Preto som sa rozhodol tieto mesiace zhrnúť do jedného článku. Taktiež som počúval letné pesničky, ktoré nájdete vypísané, ako inšpiráciu v rubrike Summer Music, ktorá nás sprevádzala počas tohtoročného leta, ktoré nám utieklo neskutočne rýchlo. No to nevadí, pretože pred nami je krásna jeseň, to znamená, že nás čakajú články v rubrike Pohodová hudba a samozrejme aj Hallowen články, ktoré nám dodajú tú správnu atmosféru. Taktiež do komentára mi môžete napísať, či sa tešíte na jeseň a Hallowen, pretože ja neskutočne, je to moje vždy najkreatívnejšie a najlepšie obdobie v roku.

V dnešnom článku sa objaví viac albumov od jednej interpretky, ktoré ma dosť intenzívne sprevádzali počas týchto mesiacov. Interpretkou, ktorú mám na mysli, je Kylie Minogue. Má fantastické a bezkonkurenčné pesničky. Kylie vydala nedávno nový album, ktorý nájdete na blogu. V ňom nájdete všetky pocity, emócie ohľadom albumu, aj samotnej Kylie. Ako vždy link pod článkom. Rozmýšľam, že postupne všetky albumy aj zrecenzujem, pretože sú fakt dobré, kvalitné a nadčasové, dokonca aj na túto dobu. 

Albumy, ktoré som intenzívne počúval, sa nazývajú: Golden, Kiss Me Once, X, Light Years, Fever. Ako je zvykom v tejto rubrike, tak vyberám môj trojmiestny rebríček, no z každého albumu by to bolo nadlho. Preto z každého albumu vyberiem jedného favorita, ktorý by bol v rebríčku na mieste číslo jedna ako najviac počúvaná pesnička, a taktiež ako prvé vytvorím z týchto albumov trojmiestny rebríček, najviac počúvaný album. 


Môj trojmiestny rebríček sa dosť ťažko vytváral, pretože každý album obsahuje niekoľko úžasných pesničiek, ktoré zbožňujem. 

Na treťom mieste sa umiestnil album Kiss Me Once, ktorý je celý poskladaný na emóciách Kylie. 

Druhé miesto v rebríčku obsadil album Fever, ktorý obsahuje azda najviac známe pesničky, ktoré Kylie dosť preslávili. Taktiež na týchto pesničkách som spoznal interpretku Kylie. 

No... a na prvom mieste sa umiestnil úžasný, najnovší album Golden, na ktorom som neskutočne závislý. 

Ako som sľuboval hore, z každého albumu vyberiem jedného favorita, pesničku, ktorú som najviac počúval. 

Prvý album Golden, tam som to mal dosť ťažké vybrať, pretože ten album mám asi najviac napočúvaný. Pesnička, ktorú som vybral, sa nazýva Dancing

Druhý album, ktorý sa nachádza v mojej zbierke, je Kiss Me Once, tam som mal jasnú voľbu, pesnička Into The Blue, krásna emotívna skladba, ktorá obsahuje veľa emócií Kylie. 

Ďalším v poradí je album X, ktorý obsahuje moju najobľúbenejšiu pesničku, a tou je In My Arms, ktorá je famózna, zábavná skladba, ktorá všetkých postaví na parket. 

Štvrtý album v mojej zbierke sa nazýva Light Years. Pri tomto albume som taktiež mal rýchlo jasné, akú pesničku vyberiem ;) Je ňou Spinning Around, ktorá vás taktiež dostane na parket rýchlo a rozprúdi vám krv v žilách. 

Posledný album v mojej zbierke je Fever. Poviem vám, že som mal taktiež veľký problém vybrať jednu pesničku, ako pri prvom albume. Preto som si povedal, že vyberiem prvú pesničku, ktorá mi napadne, keď poviem tento album, a to je pesnička Can't Get You Out Of My Head. Ďalšia famózna pesnička, ktorá sa Kylie vydarila. 

Taká menšie informačné okienko, tento mesiac chystám dva články do rubriky Movie Album, pretože jeseň sa nám blíži a treba si vytvoriť filmový večer. Preto som si pre vás pripravil dva albumy na inšpiráciu. 

Späť ku rubrike CD, LP MESIACA. Rozhodol som sa pridať sem menšiu rubriku, a to nákupy albumov, ktoré som si za daný mesiac kúpil. Tieto nákupy tu nebudú pravidelne, pretože každý mesiac nenakupujem albumy, kiež by to šlo, nebránil by som sa. No za tieto tri mesiace je toho tu dosť. Môžete to brať ako inšpiráciu na nákup albumov. Zoznam albumov je nasledovný: CD Madonna - Absolute Madonna, You Can Dance, Bedtime Stories, CD Camila Cabello - Camila, tento album nájdete už v recenzií na blogu samozrejme link pod článkom. 2 CD Edith Piaf - Je Ne Regrette Rien, potom všetky albumy Kylie, ktoré som dnes vymenoval, CD Soundtrack Harry Potter, CD Shawn Mendes - Shawn Mendes, CD Ariana Grande - Sweetener, CD Soundtrack Lida Bárová, 2CD Areth Franklin - Queen Of Soul, CD Nicki Minaj - Queen, CD Louis Amstrong - Collection, Ella Fitzgerald - Bes Of SongBooks. Bolo to veľmi zdĺhavé vypisovať, dúfam, že to oceníte. 

Kde CD, LP som kúpil: 

Kylie článok: 

Camila Cabello článok: 

Movie Album články: 

Peknú a oddychovú nedeľu všetkým a úspešný, málo stresový týždeň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments