Pohodová hudba Cheek to Cheek - Lady Gaga, Tony Bennett

By LukeyLB - novembra 21, 2018




Krásny týždeň a s ním ešte krajší album, ktorý som si dnes pre vás pripravil v tohtoročnej rubrike Pohodová hudba, ktorý vás ešte viac navnadí na jesennú pohodovú a relaxačnú atmosféru, plnú radosti a oddychu. Pretože nič iné nenájdete v tejto rubrike, nič negatívne a deprimujúce. Mesiac november nám už pomaličky, ale isto, cvála do konca, preto dnešný článok, ktorý som si pre vás pripravil, je bohužiaľ, predposledný v tejto rubrike. No hlavy hore, pretože nás čaká ešte krajšie obdobie plné radostí, ligotavých svetiel a vianočného príjemného zhonu. Na dnešný album som sa veľmi tešil, pretože sa vyslovene hodí do tejto rubriky, taktiež je oproti ostatným albumom, ktoré sa nachádzajú v rubrike, iný minimálne v žánri. Žáner, ktorý nás bude dnešným dňom sprevádzať, je jazz. Nehovorím? Ideálny album na toto obdobie. 

Album, ktorý som si pre vás pripravil, na nazýva Cheek to Cheek , od úžasných interpretov Tony Bennett a famóznej talentovanej a jedinečnej interpretky Lady Gaga. Musím vám povedať, že som tento žáner – jazz nevnímal, ani som ho moc nevyhľadával. No neviem čo sa stalo tento rok, ale neskutočne som sa namotal na tento žáner, hlavne v tomto jesennom období. V mojej zbierke sa nachádza dosť krásnych jazzových klasík, ktoré majú neskutočné čaro. Nezaradil som tieto albumy do našej rubriky, pretože som nevedel, či by vás až tak zaujímali tieto staré, no dobré albumy. Preto by som bol rád, keby ste mi do komentára napísali, ktorí interpreti vás zaujímajú v žánri jazz. Rád si to prečítam a samozrejme ich dodám do ďalšej série. Späť k albumu, tento album jednoznačne chcem zrecenzovať, pretože si myslím, že tento album je kvalitný, famózny a jedinečný. Presne ako je aj samotná interpretka Lady Gaga. Preto si myslím, že je zbytočné tu hovoriť podrobne o tomto albume. Myslím si, že si tento album zaslúži ďalší článok, kde sa na neho pozrieme detailnejšie. 


Pohodovú pesničku celého albumu, bolo ako vždy, pre mňa dosť ťažké vybrať. No nakoniec som sa rozhodol vybrať skladbu, ktorá sa nazýva It Don’t Mean a Thing. Krásna pieseň, plná nehy k našim ušným bubienkom. 

Moja rada na jesenné obdobie, ktorú zároveň aj aplikujem v praxi, je varenie a pečenie jesenných jedál. Myslím si, že základnou surovinou jesene je tekvica. Tekvica je bohatá na vitamíny, ktoré sa hodia v tomto období plnom chorôb, taktiež je nízkokalorická, takže jej vláknina pomáha na chudnutie. Znižuje hladinu cholesterolu a pomáha pri liečbe chorôb prostaty. Na internete nájdete mnoho receptov na hokkaido polievky, a taktiež je dobrá aj na tekvicový koláč, ktorý robím dosť často. Inšpirujem sa zvyčajne u Foot Blogerky My Cooking Diary - Kačí, ktorá má vždy zaujímavé a chutné recepty. Link jej blogu vám dám pod článok. 


Môj jesenný klip je k pesničke The Lady is a Tramp, ktorá mi vždy navodí po celom tele zimomriavky. 

Aj v tomto článku som si pre vás pripravil bonusovú pesničku, a taktiež bonusový klip. Bonusová jesenná a pochodová skladba sa nazýva A Thousand Years od interpretky Christina Perri. Bonusový album sa nazýva Handwritten od interpreta Shawn Mendes, ktorý sa stále ešte nenachádza v mojej zbierke, pretože už druhýkrát mi ho stornovali. 

Kde som LP kúpil: 

Lady Gaga články: 

My Cooking Diary blog: 

Shawn Mendes články: 

Prajem vám pokojný a radostný deň, plný pohody a relaxu. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments