Movie album Star Is Born

By LukeyLB - novembra 18, 2018




Tento mesiac som si pre vás nepripravil len články v rubrike Pohodová hudba, bez ktorej by jeseň nebola tou správnou jeseňou, ale aj články do rubriky Movie album. Pretože si myslím, že mesiac november si môžeme obohatiť nielen jesennou hudbou, ale aj dobrým soundtrackom, ktorý vás môže inšpirovať k filmovému večeru, víkendu. Na dnešný článok som sa obzvlášť tešil. Pretože som si pre vás pripravil nielen tohtoročnú novinku, ale aj film, ktorý je pre mňa bezkonkurenčne film roka. Som veľmi rád, že rubrika Movie album bude obohatená práve o tento soundtrack. Ako som už spomínal, je to tohtoročná horúca novinka, ktorá sa stále premieta v kinách. Neodpustil by som si, keby som tento film nevidel v kine, preto som aj ja navštívil kino a pozrel som si tento film, ktorý mi zobral všetky slová a nasadil do hlavy neskutočne veľa myšlienok. No všetko po poriadku.


Album, ktorý som si dnes pre vás pripravil a ktorý nám zároveň obohatí rubriku Movie album, je soundtrack k filmu A Star Is Born (Zrodila sa Hviezda). Takto vám poviem, toto je môj prvý film, po ktorom som mal neskutočne veľa myšlienok a celkovo som si ho spätne po zhliadnutí reprízoval v hlave. Dokonca doteraz mám problém poriadne sformulovať vety a vyjadriť sa nielen v článku, ale aj všeobecne k filmu. No pokúsim sa sformulovať pár mojich pocitov a myšlienok k filmu. Myšlienka celého filmu je neskutočná v tom, že láska je silný moment, ktorý bude vždy pretrvávať, a taktiež sa dá vyjadriť viacerými ukazovateľmi, myšlienkami, vecami a inými nástrojmi nášho života. Film A Star Is Born mi navodil nielen neskutočné zimomriavky po celom tele, ale aj veľa myšlienok a otázok, na ktoré si pomaličky dávam odpoveď a začínam si ich viac všímať. Ťažko sa mi o tom celom píše, pretože tento film ukazuje na realitu niektorých hviezd, respektíve ukazuje život hviezdy, ktorá by sa nemala dostať na svoje dno, no zároveň nám vykresľuje krásny a jedinečný moment, a tým je zamilovanie. Zamilovanie sa do niekoho, s kým si myslíte, že zostarnete a prežijete celý svoj život. No prídu momenty, ktoré nás, bohužiaľ, či chceme, alebo nechceme, presvedčia o opaku a jedným lúsknutím sa môže zmeniť váš život. Keď už sme pri tejto zmene života, v deji filmu sa hlavnej ženskej postave rázne zmení celý život, ktorý sa rýchlo dokáže vyvíjať, ba aj obrátiť. Nechcem vám hovoriť podrobne celý dej, pretože si myslím, že sa oplatí si pozrieť tento film. Kľudne mi môžete do komentára dať vedieť, či ste boli v kine na tomto filme a čo si o filme, myšlienke myslíte. Rád si prečítam komentáre.


Zoznam skladieb, ktoré sa nachádzajú na tomto albume a vo filme, je nasledovný: Intro, „Black Eyes” - Performed by Bradley Cooper,Somewhere Over The Rainbow, Fabulous French, „La Vie En. Rose” - Performed by Lady Gaga, I’ll Wait For You, „Maybe It's Time” - Performed by Bradley Cooper, Parking Lot, „Out of Time” - Performed by Bradley Cooper, „Alibi” - Performed by Bradley Cooper, Trust Me, „Shallow” - Performed by Lady Gaga and Bradley Cooper, First Stop, Arizona, „Music To My Eyes” - Performed by Lady Gaga and Bradley Cooper, „Diggin' My Grave” - Performed by Lady Gaga and Bradley Cooper, I Love You, „Always Remember Us This Way” - Performed by Lady Gaga, Unbelievable, How Do You Hear It?, „Look What I Found” - Performed by Lady Gaga, Memphis, „Heal Me” - Performed by Lady Gaga, „I Don't Know What Love Is” - Performed by Lady Gaga and Bradley Cooper, Vows, „Is That Alright?” - Performed by Lady Gaga, SNL, „Why Did You Do That?” - Performed by Lady Gaga, „Hair Body Face” - Performed by Lady Gaga, Scene 98, „Before I Cry” - Performed by Lady Gaga, „Too Far Gone” - Performed by Bradley Cooper,Twelve Notes, „I’ll Never Love Again (Film Version)” - Performed by Lady Gaga ,„I’ll Never Love Again (Extended Version)” - Performed by Lady Gaga. Veľmi dobré a kvalitné pesničky, ktoré si myslím, že sú vhodné nominácie na cenu Grammy. 

Popis interpretov a hlavných hercov môžem spojiť dokopy, pretože hlavní predstavitelia tohto filmu, ktorými sú Lady Gaga a Bradley Cooper, naspievali skladby k filmu. Pre mňa je Lady Gaga famózna, talentovaná a jedinečná speváčka a keď som sa dopočul, že má hrať vo filme, tak som nebol prekvapený, že by to nedokázala zahrať, pretože v AHS (American Horror Story) ukázala, že nie je len fantastická speváčka, ale aj herečka na úrovni. Absolútne si neviem predstaviť, že by miesto Gagy hrala túto filmovú úlohu Beyoncé, pretože Gage sa táto postava Ally hodí, dokonca si myslím, že je s ňou stotožnená naplno. Po jej boku si zahral herec Bradley Cooper, ktorého môžete poznať z filmov, ako sú: Vo štvorici po opici, Avengers: Nekonečná vojna, Terapia láskou a mnoho iných, dobrých a kvalitných filmov. 

Teraz nastal veľký problém, pretože musím vybrať pasáž filmu, ktorú mám rád. Rozmýšľal som dosť dlho, ktorú časť vyberiem, no celý film je tak úžasne pospájaný, že nedokážem vybrať kúsok, pasáž filmu, pretože sa dopĺňajú a ako celok dotvárajú plnohodnotný film. 

Myslím si, že propagácia celého filmu v Amerike nebola tak vysoká, ako v Európe. Snáď neexistuje žiadna osoba, ktorá ak vníma aktuality, nepoznala by aspoň z počutia tento film, či pesničky, ktoré na youtube prekonávali prvé priečky v trendoch. 

Taký môj menší záver k celému filmu je, že ho jednoznačne nevidím poslednýkrát, dokonca si myslím, že by bolo lepšie ho vidieť viackrát k pochopeniu a uprataniu si myšlienok v hlave. Dosť ťažko sa opisovalo tých veľa myšlienok a pocitov, ktoré momentálne prežívam k tomuto filmu, pretože boli ťažko spracovateľné a sám na všetky nemám ešte odpoveď, no dúfam, že tento film bude nominovaný na Oscara, pretože si to jednoznačne zaslúži. Ako som už na začiatku spomínal, tento film stále hrajú v kinách, tak neváhajte a choďte si ho pozrieť, ak ste ho ešte nevideli, či rozmýšľate, že by ste si ho išli pozrieť. Pretože atmosféra je tam veľká a je to zážitok na celý život. 

Kde som LP soundtrack kúpil: 

Lady Gaga články: 

Prajem vám pekný, pokojný a radostný deň. LUKE

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments