Pohodová hudba Shawn Mendes - Illuminate

By LukeyLB - októbra 21, 2018




Myslím si, že pohodovej hudby nikdy nie je dosť. Hlavne v tomto jesennom období, kedy sa strieda počasie. Myslím si, že tohtoročná jeseň je veľmi pekná a pre všetkých ľudí spravodlivá, pretože sú aj pekné dni a aj upršané. Každý si nájde ten svoj deň. Ako hovorím, pohodovej hudby nikdy nie je dosť, preto som si dnes pripravil pre vás ďalší pohodový článok, ktorý vás inšpiruje, namotivuje na relax a veľký oddych. Pretože oddych je v dnešnej rýchlej a chaotickej dobe, ktorá je neriadená, veľmi potrebný. Preto by si každý mal nájsť aspoň hodinku pokoja a svojho relaxu. Áno, píšem to v každom článku, pretože to zdôrazňujem a apelujem na vás. A od toho motivovania a inšpirovania som tu práve ja a od pohodovej hudby táto rubrika - Pohodová hudba. 

Dnes som si pre vás pripravil famózny a dokonalý album, ktorý sa jednoznačne v mojej zbierke nikdy nestratí a je pravidelne vytiahnutý a počúvaný. Zase tu máme platňu a nie CD, pretože platňa dodá väčšiu atmošku a aj ten dizajn urobí veľa, pretože aj dizajn, výzdoba, dekorácia spraví svoje. Album, ktorý som si pre vás dnes pripravil, ma názov Illuminate od famózneho kanadského interpreta Shawn Mendesa. Mimochodom, jeho nový album, ktorý nedávno vydal, nájdete na blogu. Samozrejme ako vždy, link pod článkom, kde sa o albume dočítate viac. No späť k albumu Illuminate, tento album je veľmi dobre poskladaný a obsahuje veľa pohodovej a nákazlivej hudby, taktiež obsahuje veľa hitov, ktoré Shawna vytiahli hore a aj posunuli ďalej. Tento album sa už objavil v rubrike Recenzia, kde som sa viac o albume vyjadril. Taktiež tento album mi dosť evokuje jeseň. Celkovo Shawn Mendes je pre mňa jesenná záležitosť a viac ho počúvam počas tohto obdobia. 

Najviac pohodová pesnička, ktorá sa nachádza na albume - takto vám poviem, mal som veľký problém vybrať jednu pesničku. No povedal som si názov albumu, tak mi hneď,ako prvá, napadla pesnička Mercy. Táto pesnička obsahuje veľa emócií a taktiež veľký kus seba vložil do tejto skladby.


Moja ďalšia jesenná pohoda, ktorú aplikujem v tomto období, je to, že dosť často chodím do kaviarní s mojimi najbližšími S tými ,bez ktorých by som nemohol existovať. Vždy si dáme dobru a kvalitnú kávu, čaj, koláče a aj horúcu čokoládu a kecáme. Moja najobľúbenejšia kaviareň je Dias, pretože má veľmi dobrú a kvalitnú kávu, na ktorú si potrpím, a taktiež atmosféra a celkový dizajn kaviarne mi evokuje toto jesenné obdobie. 

Najviac jesenný klip Treat You Better, aj keď nie je tak jesenný, ako dobre vymyslený koncept, ktorý sa dosť prepája so samotnou pesničkou. 

Čo by to bol za pohodový článok bez bonusovej skladby a albumu. Bonusovú pesničku som vybral Beneath Your Beautiful od interpretov Labrinth a Emeli Sandé, famózna skladba plná emócií a množstva zimomriavok, ktoré prúdia po celom tele. 

Ako bonusový album som si pre vás pripravil ďalšiu klasiku, ktorá vždy rozprúdi po celom tele krv a nastolí pohodu. Všetky albumy od interpretky Aretha Franklin, ktorá nás nedávno bohužiaľ opustila a išla do hudobného neba. Jej fantastický a jedinečný hlas vždy ostane v pamäti a našich hudobných srdciach.

Kde LP som kúpil:

Shawn Mendes články:

Prajem vám peknú a oddychovú nedeľu v kruhu najbližších. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments