Pohodová hudba Amy Winehouse - Back To Black

By LukeyLB - októbra 17, 2018




Máme tu ďalšiu jesennú a pohodovú stredu, ktorá nás inšpiruje a sprevádza v jesennom období. Dnes som si pre vás pripravil úžasný album, ktorý mi vždy vytvorí tú správnu atmošku a hlavne pohodu, relax, ktorého nikdy nie je v dnešnej dobe dosť. Preto by si mal každý z nás aspoň hodinu denne vyhradiť, kedy totálne vypneme okolitý svet a len oddychujeme a relaxujeme, pri nejakej dobrej hudbe. Od toho som tu ja, aby som vás navnadil, inšpiroval na nejakú tu pohodovú a jesennú hudbu, ktorá dodá to správne čaro. 

Ako hovorím, dnes som si pre vás pripravil album, ktorý si neviem predstaviť, že by som ho nepočúval v tomto období. Dokonca si neviem tento album predstaviť, že by nebol v mojej hudobnej rutine. Album, ktorý som si dnes pre vás pripravil, sa nazýva Back To Black ,od interpretky Amy Winehouse, ktorá bohužiaľ už nie je medzi nami, no zanechala tu veľký kus dobrej hudby, ktorá sa nachádza aj dnešnom albume, ktorý nám to dosť potvrdí. Krásny jazzový album, ktorý nám vyčaruje tú správnu atmošku. Jazz je pre mňa veľkým favoritom v tomto období. Tento album nájdete taktiež v rubrike Recenzia. Samozrejme link budete mať pod článkom, ako vždy. Amy bola, a stále je, úžasná speváčka, ktorá dodáva do pesničiek veľa pravdy o živote a emócií, ktoré vytvárali neskutočné zimomriavky. Amy mala nedávno výročie, narodeniny, ktorých sa bohužiaľ nedožila. 


Najviac pohodová pesnička sa nazýva You Know I’m No Good, famózna pesnička, ktorá dodá zimomriavky a zamyslenie nad skladbou. 

Moja ďalšia jesenná pohoda je jednoznačne film Harry Potter, bez ktorého si neviem predstaviť jeseň. Čarovné a pohodové večery bez Pottera si neviem predstaviť. Taktiež som veľkým fanatikom, to ste sa mohli dočítať v článku Harry Potter v rubrike Movie album, pre tých čo ho ešte nečítali, si ho môžete prečítať, link pod článkom. Taktiež nie je zlé si prečítať knihu, ktorá je omnoho lepšia. Vytvorí to krásnu, čarovnú atmošku. Zalejete si dobrý čaj, ktorý sa šíri a rozvoniava po celej miestnosti a ponoríte sa do čarovného deja knihy, kedy vám čas plynie ako voda a vy sa utápate v myšlienkach a deji, ktorý vás sprevádza touto pohodou. 

Najviac jesenný klip. Nie je jesenný, ale je veľmi pekne vytvorený dej k pesničke Back to Black, ktorý nám vytvára veľký obraz životného príbehu. 

Bonusová pesnička sa nazýva Shallow, od interpretky Lady Gagy a interpreta Bradley Cooper, ktorí si zahrali vo famóznom filme A Star Is Born. Neskutočne charizmatická pieseň. 

Album, ktorý som vybral ako bonus v dnešnom článku, sú všetky albumy od Adele, ktoré sa nachádzajú aj tu na blogu, kde sa o nich dočítate viac. Samozrejme link, ako vždy pod článkom. 

Kde som LP kúpil: 

Amy článok: 

Adele články: 

Harry Potter článok: 

Oddychový deň všetkým, nech vás pohodová hudba sprevádza. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments