TAG: TOP, BAD CD,LP v mojej zbierke

By LukeyLB - októbra 14, 2018


Aj tento mesiac som si pre vás opäť pripravil niečo iné a jedinečné do rubriky Tall Lukey, aby som ozvláštnil tento mesiac. Myslím si, že tento mesiac je dosť zaujímavý, pestrý, no hlavne oddychový a relaxačný. Preto by som v tom aj pokračoval ďalej. No predsa len to treba troška zmeniť a okrášliť, doplniť viac. A presne nato máme túto rubriku Tall Lukey, kde pridávam nepravidelne iné články, ktoré sa nehodia do rubrík, ktoré sú už vytvorené. Taktiež sa vždy snažím vybrať tematiku v oblasti hudby, a preto ani dnes to nebude výnimkou. Aby sme stále nemali len tú jesennú a halloweenskú tematiku, aj keď je to momentálne obdobie, kedy všetky sociálne siete a internet žije jeseňou a halloweenom. 

Dnes som si pre vás pripravil, vymyslel TAG, ktorý sa nazýva TOP, BAD CD,LP v mojej zbierke. O čo v dnešnom článku pôjde? Pokúsim sa vybrať dva CD a dva LP albumy, ktoré sú TOP, dobré, a taktiež vybrať dva CD a LP albumy BAD, zlé, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke. Určite predtým než som vyberal albumy, tak som si musel zadať nejaké kritéria, ktoré mi ich pomôžu vybrať. Tie kritéria sú: najviac počúvaný album, to znamená, že po albume najviac siaham a dokonca v mojej zbierke vyčnieva. Ďalšie kritérium je dobre poskladaný album, pre mňa toto znamená nielen to, že pesničky sú dobre a funkčne poskladané v albume, ale aj práca interpreta a čo je hlavné, že album neodflákol a dosť premýšľal nad celým albumom. No a posledné kritérium je taktiež aj dizajn celého albumu, pretože album nie len počujeme, ale aj vidíme jeho estetický výzor a myslím si, že musí byť aj reprezentatívny. 

Než už konečne začnem s albumami, ktoré som vybral, chcel by som sa ešte vyjadriť k tomu slovíčku BAD. V mojej zbierke sa nenachádzajú zlé albumy. Môj názor je, že žiadny album nie je zlý. Proste nie každému sadne album a interpret. “Sto ľudí, sto chutí”. Preto albumy, ktoré tu napíšem nie sú zlé, ale málo po nich siaham. Takmer skoro vôbec ich nepočúvam, dokonca ma ani akosi neláka si ich vypočuť. 

Dosť bolo kecania, je čas sa do toho pustiť. Ako som už písal hore, vyberiem z každej kategórie dva dobré a dva zlé albumy. Myslím si, že začneme pozitívne CD a potom to ukončíme negatívne LP.


Ako TOP albumy v mojej zbierke CD jednoznačne patria albumy Purpose od interpreta Justina Biebera, ktorý nájdete na blogu, kde som sa už vyjadroval k albumu. Link pod článkom. Tento album spĺňa všetky kritéria. Najviac siaham stále po tomto albume, taktiež je famózne a dobre poskladaný a obal aký má, je nadčasový a elegantný. Ako druhý album som vybral album, ktorý je mi srdcu veľmi blízky. Myslím si, že tento album je ukážkový voči ostatným albumom. Album sa nazýva Born This Way, od interpretky Lady Gagy. Na všetky albumy, ktoré tu spomeniem, už dávno nájdete články, kde rozpisujem svoje pocity a myšlienky k albumom, všetky linky budete mať pod článkom. 

Čo sa týka kategórie BAD CD, voľba bola jasná hneď. Prvý album sa nazýva Know No Better, album od interpretov Major Lazer. Bohužiaľ, tento album ma strašne sklamal, asi som mal veľké očakávania. No a druhý album sa nazýva R.O.O.T.S, od interpreta Flo RIda. Po tomto albume absolútne nesiaham, dokonca až zabúdam, že je v mojej zbierke. 

V kategórií TOP LP sa umiestnili dva ďalšie úžasné albumy, ktoré mi robia veľkú radosť v zbierke. Prvý album sa nazýva Cloud Nine od famózneho, originálneho a jedinečného DJ Kygo. Tento album ma vždy dosť často a intenzívne sprevádza letom. Druhým famóznym albumom je Golden od interpretky Kylie Minogue. Tento album ma milo prekvapil a myslím si, že je veľkou ozdobou v mojej zbierke. 

Celé to zakončia BAD albumy v LP zbierke. Ako hovorím, albumy nikdy nie sú zlé, len ľudom buď nesadia, alebo si nenájdu tú cestu, skrátka sklamanie. Prvý album, ktorý som vybral, sa nazýva Present Jack Ü od interpretov Skrillex a Diplo. Dve veci na tomto albume musím pozdvihnúť, a to je obal, dizajn, ktorý sa mi veľmi páči a ešte obsahuje famóznu pesničku Where Are Ü Now. A posledný album, ktorý som vybral, sa nazýva Wanted On Voyage od interpreta George Ezra, ktorý si myslím, že sa hodí do jesenného obdobia. 

Kde som kúpil CD,LP: 

Justin Bieber články: 

Lady Gaga články: 

Flo Rida článok: 

Major Lazer články: 

Kylie články: 

Kygo články: 

Skrilex článok: 

Pekný a pohodový deň všetkým, nech vás dobrá hudba sprevádza. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments