Xmas Music Mariah Carey album Merry Christmas (1 adventná nedeľa)

By LukeyLB - decembra 03, 2017



Začal nám mesiac december, obdobie krásneho a čarovného adventu, kedy vianočná atmosféra rozohreje nejedno srdce. V očiach každého dospelého človeka sa ligoce malé dieťa, ktoré verí na Ježiška. Dnes máme prvú adventnú nedeľu. Preto som si pre vás pripravil novu rubriku Xmas Music, kde vám odporučím vianočný album. A hlavne vás chcem naladiť na tú správnu, vianočnú atmosféru, kedy čaro Vianoc, nás každého pohladká po lícach a vyčaruje krásny a priateľský úsmev na tvári.

Prvú adventnú nedeľu musíme odpáliť niečím veľkým. Musí to byť album, ktorý keď pustíte, tak všetkých v okolí navnadíte na Vianoce. Dnes som si pre vás pripravil interpretku, ktorú keď niekto spomenie, automaticky mi napadnú Vianoce. Nemôže to byť nik iný, ako Mariah Carey a jej vianočný album Merry Christmas. Myslím si, že tento album jednoznačne nemôže chýbať v tejto rubrike. Celkom určite, ako začiatočný odpal, dal tento album latku dosť vysoko.

Pre mňa je Mariah Carey interpretka, ktorá má úžasný hlas. Samozrejme výšky, ktoré oná dáva, sú ohromujúce. No, pre mňa je Mariah aj vianočná kráľovná. Takže jej ostatné pesničky, albumy, akosi vôbec nevnímam tak, ako tento jej vianočný album. Jednoznačne si neviem predstaviť, že by mi tento album nehral počas adventu a Vianoc. 


Na albume sa nachádzajú všetky známe pesničky, ktoré cez Vianoce nemôžeme vynechať. Či po anglicky, alebo po slovensky, česky. a to sú: Silent night, All i want for christmas is you, O holy night, Christmas (baby please come home), Miss you most (at christmas time), Joy to the world, jesus born on this day, Santa claus is comin' to town, Hark! the herald angels sing / gloria (in excelsis deo), Jesus oh what a wonderful child, God rest ye merry, gentlemen. 

Samozrejme pieseň, ktorá je pre ňu najviac ikonická a bez ktorej Vianoce nemôžu začať, je All i want for christmas is you. Táto pieseň každý rok robí po celom svete tú správnu vianočnú atmosféru. V podaní Mariah je to neskutočná vianočná bomba. Klip k tejto piesni je vianočná šialenosť, ktorá nám spríjemňuje chvíľky. Jej live vystúpenia sú zážitok pre každé hudobné uši. Vždy mám zimomriavky.

Ja, ako fanatik do Vianoc, môžem tento album jednoznačne odporučiť, ako naštartovanie na vianočnú atmosféru. Už tri týždne v kuse počúvam vianočnú hudbu. Vianočná výzdoba už je vytiahnutá a rozprestretá po byte. Vianočné rozprávky, filmy u mňa už bežia :) No čo dodať, fanatik do Vianoc. Najkrajšie obdobie v roku.

Stále sa môžete zapojiť do Vianočnej sútaže o CD nového albumu Taylor Swift na Instagrame Universalmusicsk.


Kde CD kúpiť: http://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/103526/product/carey-mariah.xhtml

Môj Instagram: https://www.instagram.com/lukybitch/


Vianočná recenzia JB: https://lukybitchlukqwas.blogspot.com/2017/11/recenzia-na-album-journals-justin-bieber.html


Adventné obdobie, ktoré nám začalo, je vhodné stráviť v kruhu rodiny a priateľov. Prajem krásnu a oddychovú nedeľu. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments