Recenzia na album Back to Black - Amy Winehouse

By LukeyLB - marca 11, 2018


Dnešný slnečný deň nám spestrí recenzia, ktorá dodá tú správnu slnečnú, pohodovú náladu a nedeľný relax. Slnečné lúče nám dodávajú pocit jari. Štebotavé vtáky nám rozvíjajú krásnu jar, ktorá je už za rohom. Preto sa dnešná recenzia bude niesť v pohode, kráse a slnečných lúčoch. 

Myslím si, že nedeľňajšia pohoda je presný názov pre album, ktorý som si dnes pre vás pripravil na recenziu. Pretože nedeľu by sme mali stráviť v pohode, oddychu a relaxe, v kruhu rodiny a najbližších. Album, ktorý som vybral, obsahuje veľkú pohodu a oddych, ktorý jednoznačne bude aj v rubrike Pohodová hudba, ktorú chystám samozrejme na jeseň.

Album, ktorý som na dnešnú recenziu vybral, sa nazýva Back to Black, od interpretky, ktorá už bohužiaľ nie je medzi nami, a tou je Amy Winehouse, ktorá bola bohyňa v emóciách, ktoré vkladala do pesničiek. Myslím si, že u nej som začal vnímať tu emóciu, ktorú vkladala do skladieb. Jej hudba bola v tom jedinečná, ale myslím si, že aj stále je. Veľkou pravdou a potvrdením je práve tento album. Myslím si, že keby medzi nami Amy bola, tak by vydala ešte viac kvalitnej a dobrej hudby, s ktorou by si nás ešte viac získala. Samozrejme tento album je dosť kvalitný. Dokonca by som povedal, že aj nadčasový a nezabudnuteľný, ako bola aj ona a jej výzor.

Pesničky, ktoré tento album obsahuje, sú: Rehab, You Know I’m No Good, Me & Mr Jones, Just Friends, Back to Black, Love is a Losing Game, Tears Dry On Their Own, Wake Up Alone, Some Unholy War, He Can Only Hold Her, Addicted.


Samozrejme by som to nebol ja, keby som nemal problém vybrať favorita celého albumu. Album obsahuje úžasné pesničky. No u mňa sú traja favoriti, ktorých si vždy musím pustiť za sebou. Pretože mi vytvárajú líniu deja a podstatu celého albumu. Skladby, ktoré som vybral majú názov: Rehab, You Know I’m No Good, Back to Black. Tieto pesničky mi vytvárajú celu podstatu albumu. A myslím si, že sú jej najznámejšie skladby. 

Amy má pesničky, ktoré obsahujú neskutočné veľa obrovských emócií, ktoré vkladala aj do klipov. Myslím si, že je to dosť vidno. Myslím si, že vždy do klipov vložila presnú podstatu celej pesničky a dodala tomu vizuálny dej pre naše oči. 

Dizajn celého albumu vystihuje piesne, ktoré sa nachádzajú na albume. Je to očný vizuál albumu, ktorý sa mi páči. Neskutočne sa mi páči ten prechod tmavomodrej a svetlomodrej, vyzerá to veľmi nadčasovo. 

Jej koncerty sú zážitkom, pretože jej hlas bol jedinečný a úžasný. A myslím si, že nenahraditeľný. Veru, bolo jej škoda. Myslím si, že jej hudbu, už nikto neprecíti tak, ako ona, dokonca si myslím, že ju ani nikto nenahradí, tú jej originalitu a zaujímavé, no jedinečné precítenie celej pesničky. 

Moje záverečné odporúčanie je také, že tento album je vhodný pre pohodu a oddych po ťažkom dni. A myslím si, že do zbierky zberateľa je cenný a jedinečný. 

Dnes máme mimoriadne krásne počasie. Preto by sme mali vybehnúť vonku a načerpať slnečnú náladu, ale hlavne veľa energie do nového týždňa. Navnadiť sa na tú správnu slnečnú náladu a pohodu pri rytme tej vašej hudby. 

Kde LP kúpiť: 

Pekný zvyšok slnečného dňa vám prajem a príjemný a úspešný týždeň, plný radosti a slnečných, krásnych dní. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments