CD, LP Mesiaca September Nicki Minaj Queen, Shawn Mendes Shawn Mendes

By LukeyLB - októbra 03, 2018




Nový mesiac október nám úspešne začal a s ním aj krásna, inšpiratívna a oddychová jeseň. Mesiac október zbožňujem, pretože tento mesiac nás čakajú na blogu zaujímavé a bohato kreatívne články, ktoré vás budú sprevádzať jesenným obdobím, a taktiež vás inšpirujú a navnadia na pohodu a relax. No vrátim sa späť k mesiacu september, ktorý bol bohatý na novinky a recenzie. Aby sme ukončili, uzatvorili tento mesiac, tak nemôžem zabudnúť na rubriku CD, LP MESIACA

V mesiaci september som najviac počúval dva albumy. Albumy, ktoré ma milo prekvapili. Nedokázal som vybrať iba jeden album, preto som sa rozhodol urobiť výnimku. A dnešný článok v rubrike CD, LP mesiaca bude zaujímavý, netradičný. Albumy, ktoré som vybral sa nazývajú Queen od interpretky Nicki Minaj a druhý album Shawn Mendes od interpreta Shawn Mendes. Obidva albumy nájdete na blogu v rubrike recenzia, kde som sa vyjadril k albumu, taktiež sú tam moje pocity a myšlienky a hlavne záverečné hodnotenie, slovo. Samozrejme linky nájdete pod článkom. Keďže som na tieto albumy zrecenzoval v septembri, ako novinky v tomto roku, tak si myslím, že je zbytočné sa znova opakovať a písať to isté.

Ako býva zvykom v tejto rubrike, vyberiem z albumu tri pesničky, ktoré dám do poradia najviac počúvaná pesnička, a taktiež najobľúbenejšia. Keďže máme dva albumy, tak poradie spravím pri obidvoch albumoch. 

Prvý album, ktorý si dáme do poradia najviac počúvaných piesní, je album Queen od Nicki Minaj. Myslím si, že tento album je kvalitný a dobre poskladaný a premyslený. Preto som mal dosť ťažké vybrať v tomto albume poradie.

Tretie miesto obsadila pesnička Chun - Li, táto pesnička je veľmi zaujímavá. Myslím si, že pre niektorých je klip pohoršujúci. No taká je celá Nicki Minaj.


Na druhom mieste sa umiestnila pesnička Barbie Dreams. Táto pesnička má úžasný podmaz. Je veľmi rytmický a zostáva dosť v hlave. 

No a na prvom mieste sa umiestila pesnička Bed, ktorá je famózna, taká rádiovka. Na tejto pesničke spolupracovala úžasná a talentovaná interpretka Ariana Grande. Mimochodom, aj jej nový album nájdete na blogu v rubrike Recenzia. 

Taktiež aj pri druhom albume som mal veľký problém vybrať poradie, pretože tento album je tiež dobrý a kvalitný. Veľmi ma tento album prekvapil.

Tretie miesto obsadila pesnička Nervous, ktorá je veselá a príjemná.

Druhé miesto nám obsadila pesnička Queen, ktorá je veľmi rytmická, a taktiež vyžaruje veselosť a pohodu. 

A na prvom mieste sa objavila jeho najznámejšia pesnička z tohto albumu, ktorá sa hrá všade a tou je pesnička In My Blood

Tento mesiac som bol očividne poslušný a nekúpil som si žiadny nový album, do mojej zbierky 

Kde som CD kúpil

Nicki Minaj články:

Shawn Mendes články:

Arianin nový album: 

Prajem vám pekný zvyšok dňa a taktiež úspešný a oddychový mesiac október. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments