Recenzia na album Queen - Nicki Minaj

By LukeyLB - septembra 30, 2018

Tento mesiac je veľmi bohatý na novinky. Novinky v rubrike Recenzie, ktoré som si pre vás pripravil na tento mesiac. Než začneme, chcel by som sa vám veľmi pekne poďakovať za veľkú sledovanosť, ktorá ma teší a povzbudzuje ďalej vám písať a prinášať články. Som veľmi rád, že sa mi podarilo naplánovať, kúpiť a samozrejme zhodnotiť nové albumy, ktoré vyšli tento rok. A myslím si, že sú dosť veľkou konkurenciou medzi sebou a jednoznačne prínosom v hudobnom svete, odvetví. Dnes som si pre vás pripravil album, na ktorý som sa neskutočne tešil, aj keď na ten album musím mať chuť a náladu si ho pustiť, myslím si, že asi aj na interpretku. Aj keď mám pocit, že skôr mám obdobie v roku, kedy ju v kuse počúvam. Zvyčajne je to cez leto. Ale na tento album som sa dosť tešil, no hlavne na jeho zrecenzovanie.

Dnes som si pre vás pripravil album Queen od interpretky, raperky Nicki Minaj. Ako hovorím, na Nicki musím mať náladu a chuť si ju pustiť, nie je to celoročné. Skôr na leto ju počúvam, vždy mi evokuje leto a letnú náladu. Tiež si myslím, že Nicki je taká kontroverzná osobnosť. Určite sa nájde veľa ľudí, ktorí ju nemajú radi. No ja musím povedať, že ju mám rád, ale zase nepáči sa mi jej arogancia a povýšeneckosť, ktorá z nej vyžaruje. Ale ja si myslím, že má dosť kvalitné a nadčasové albumy, ktoré sú dosť veľkou konkurenciou. Myslím si, že tento album nie je výnimkou.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume: Ganja Burns,Majesty,Thought I Knew You, Rich Sex, Hard White, Bed, Barbie Dreams, Run & Hide, Chun Swae, Chun-Li, LLC, Good Form, Nip Tuck, Lit 2 Late, Miami, Sir, Come See About Me, Coco Chanel, Inspirations. Nicki má pomenej albumov, ale vždy v tom albume sa nachádza bohato a hojne veľa pesničiek.

Mojím favoritom celého albumu je pesnička Bed, ktorá má vždy dokáže naladiť na letnú atmosféru. Taktiež hlas Ariany Grande, ktorá dodáva celej pesničke tú poslednú bodku.

Klip, ktorý je mojim favoritom, je k pesničke Chun-Li, ktorý je trocha pikantnejší. Taktiež pesnička sa mi páči, príde mi dosť rytmická a nákazlivá na pravidelné hmkanie.

Iní interpreti, ktorí sa podujali na tomto albume, sú: Eminem, Labrinth, The Weeknd, Lil Wayne, Ariana Grande, Swae Lee, Future, Foxy Brown. Myslím si, že bez nich by tento album nebol tak dobrý, zaujímavý a jedinečný.

Negatívum celého albumu je dizajn CD, ktorý sa mi absolútne nepáči, ale obal albumu je pekný a nápaditý. Taktiež mi nepríde, že by bola nejaká veľká propagácia ohľadom albumu, oproti albumom Shawn Mendesa alebo Ariany Grande, ktoré si myslím, že boli omnoho viac prezentované. A posledná vec, o ktorej som sa zmieňoval, je práve správanie Nicki, príde mi fakt, že to občas dosť preháňa a taktiež neviem, či sa mi to zdá, alebo fakt mi príde, že má zväčšený ešte viac ten svoj zadok. Príde mi to už nechutné a neestetické.

Koncerty Nicki Minaj málokedy sledujem, zvyčajne sledujem jej vystúpenia v show, alebo pri odovzdávačke cien.

Moje záverečné hodnotenie tohto albumu je pozitívne. Tento album ma dosť prekvapil. Myslím si, že je dosť prepracovaný, kvalitný. Pesničky sú melodické, taktiež album mi príde dobre poskladaný. Jednoznačne album odporúčam, a ak si ešte chcete dopriať letnú náladu, tak jednoznačne by som išiel do tohto albumu, pretože vám ju vytvorí a dodá hneď. Absolútne mi nepríde, že by album bol odfláknutý, práve naopak, Nicki si pri albume zachovala chladnú hlavu a odviedla dobrú a kvalitnú prácu.

Taktiež by som vám chcel odporučiť neskorú letnú bombu, ktorá vám rozprúdi krv v žilách, ktorá má dosť namotala. Pesnička sa nazýva Goodbye od interpretov Jason Derulo, David Guetta, Willy William a samozrejme sa na tomto dobrom diele podujala práve aj Nicki Minaj, ktorá tomu dodala tú správnu šťavu.

Kde som CD kúpil:

Nicki Minaj články:

Ariana Grande články: