CD, LP Mesiaca November - Star is Born

By LukeyLB - decembra 05, 2018




Konečne sme dali veľké “pá pá” mesiacu november, pretože nemám veľmi v láske tento mesiac, lebo ma delí od môjho obľúbeného decembra. Tento mesiac je pre mňa plný radosti a šťastia. No musím uznať, že mi november ušiel celkom rýchlo, a taktiež som ho pestro vyplnil prechodovými, jesennými článkami. Vianoce sú pre mňa ako detská radosť, ktorá vo mne stále pretrváva. Hlavne počas tohto obdobia ako to ste sa už mohli presvedčiť v prvom vianočnom článku, ktorý nám vyšiel na prvú adventnú nedeľu. Link k článku bude samozrejme dole, a taktiež tam nájdete minuloročné vianočné a adventné články. Poďme späť k ukončeniu mesiaca november. Dnešný článok, ktorý som si pre vás pripravil, nebude vianočný, no bude obsahovať neskutočné veľa emócií, ktoré sa taktiež hodia ku Vianociam. Do rubriky CD,LP Mesiaca som si pre vás pripravil takú menšiu zmenu, pretože v rubrike nikdy nebol soundtrack.

Soundtrack, ktorý som si dnes vybral, som za posledný mesiac november najviac počúval a jednoznačne bol pre mňa nielen veľkou pohodou, ale aj inšpiráciou a veľkým zamyslením. Soundtrack je k filmu Star is Born ( Zrodila sa hviezda). Tento album aj film je pre mňa nielen filmom roka, ale aj veľkým zahĺbením sa do myšlienok nad celkovým životom. Myslím si, že je totálne zbytočné znova vypisovať moje pocity, myšlienky k tomuto filmu, albumu. Pretože tento soundtrack nájdete v rubrike Movie album, kde som sa veľmi dlho, síce zamotane, no jasne, vyjadril k filmu, albumu. Nájdete tam moje pocity, myšlienky, ktoré išli nielen z mojej hlavy, ale aj zo srdca. Budem rád, ak si článok prečítate aj preto, že sa mi dosť ťažko písal. Mal som v hlave veľa otázok a myšlienok, na ktoré som postupne hľadal odpovede. Link k článku vám, ako vždy, dám dole ako aj ostatné sľubované linky.


Ako vždy ma čaká v tejto rubrike vybrať tri pesničky, ktoré reprezentujú celý album a zároveň zvoliť ich poradie. Celý album považujem za neskutočne kvalitný, dobrý jedinečný a bezkonkurenčný. Vždy si budem za tým stáť už len preto, lebo tam spieva Lady Gaga, ktorá je úžasná a talentovaná. No aj tak som mal jasnú voľbu, ktoré tri pesničky vyberiem, dokonca by som povedal, že pesničky sú najznámejšie. 

Na treťom mieste sa umiestnila pesnička Shallow. Táto skladba je azda najznámejšia z celého albumu a filmu. Myslím si, že každý jeden človek o nej počul, ba predpokladám, že si ju aj vypočul. Pretože táto pesnička hrá všade po celom svete. Krásna ľúbostná a citová pieseň dvoch zamilovaných ľudí. 

Druhé miesto obsadila pesnička Look What I Found, ktorá mi neskutočne padla do oka, vlastne skôr ucha . Dokonca by som povedal, že najviac zo všetkých skladieb. Mimochodom, Gaga tam dáva famózne výšky, totálne zimomriavky po celom tele. 


Bol by som hlupák, aby som nespomenul a nedal prvú priečku najviac emotívnej pesničke celého albumu I'll Never Love Again. Čo viac dodať, “krása strieda nádheru”. 

Za mesiac november som nakúpil len dva albumy, ktoré si myslím, že by každý zberateľ a milovník Lady Gagy mal mať v zbierke. Prvý album je zmieňovaný Star is Born - Lady Gaga, Bradley Cooper. A druhý album je Cheek to Cheek - Tony Bennett, Lady Gaga. 

Taktiež vám tu vypíšem zoznam pesničiek. Tieto skladby som najviac počúval za mesiac november. Poviem vám už teraz, že to bude veľa vianočných pesničiek. Čo viac dodať, fanatik Vianoc. Zoznam skladieb: Lady Gaga - Always Remember Us This Way, Lady Gaga, Bradley Cooper - I'll Never Love Again, Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow , Lady Gaga - Look What I Found , Sia - Snowman, Sia - Santa's Coming For Us. Komplet celý album Christmas od Michael Bublé, taktiež kompletne celý album Cheek to Cheek - Tony Bennett. Lady Gaga, Václav Neckář & UMAKART - Půlnoční, Justin Bieber - Mistletoe, Justin Bieber - Santa Claus Is Coming To Town, All I Want For Christmas Is You, Ariana Grande - Santa Tell Me, Wham! - Last Christmas. Celý album Bíle Vianoce - Lucie Bílá a mnoho iných vianočných pesničiek, ktoré si postupne predstavíme vo vianočných článkoch, ktoré som si pre vás pripravil. 

Kde som LP kúpil: 

Lady Gaga články: 

Xmas Music: 

Prajem vám pekný, čarovný, pohodový a ligotavý december, bez stresu a hádok. Pekný deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments