Xmas Music Sia - Everyday Is Christmas ( 2 adventná nedeľa)

By LukeyLB - decembra 09, 2018




Neviem ako vy, ale ja si neskutočne a naplno užívam toto vianočné, adventné obdobie, plné ligotu a vianočnej lásky. Dnes máme druhú adventnú nedeľu, a to znamená nielen to, že na adventnom venci nám horí druhá sviečka, ktorá nám zohrieva vianočnú dušu a odpočítava dlhé a nekonečné dni do Vianoc, ale aj ďalší vianočný, adventný článok na blogu. Než začneme rozoberať album, ktorý som si dnes pre vás pripravil, tak by som sa vám chcel veľmi pekne poďakovať za sledovanosť prvého adventného článku, ktorý nám krásne odpálil vianočnú sezónu. Som veľmi rád, že vás to baví a napĺňa tak, ako aj mňa, ale čo je hlavné, že vás to inšpiruje k pesničke - albumu, alebo pohody týchto sviatkov. Dnešná adventná nedeľa nám nadelila úžasne ligotavý album. Tento album obsahuje veľa vianočnej atmosféry, až by som povedal, že detskej radosti. Taktiež nám tento album prináša aj zimomriavky a chlad, ktorý je momentálne vonku. Pretože interpretkin hlas je famózny, jedinečný a silný. 


Na dnešnú adventnú nedeľu som si pre vás pripravil minuloročný vianočný album. Navodí nám tú správnu atmosféru a zároveň nám spríjemní deň. Album sa nazýva Everyday Is Christmas od úžasnej, talentovanej a jedinečnej interpretky Sia. Sia je interpretka, ktorá má zaujímavú, priam zvláštnu hudbu, a to ju práve robí originálnou a jedinečnou. Samozrejme nemôžem nespomenúť jej priam fascinujúci a silný hlas, nejedna speváčka jej ho môže závidieť. Album Everyday Is Christmas je veľkým príkladom toho, ako sa dá zmeniť známa pieseň, ktorú pozná každý tak, aby ju človek pomaly ani nespoznal, no zároveň ho to zaujme a povie si, že je to niečo iné a nové, ba priam jedinečné. Presne toto je aj celá interpretka. Musím uznať, že ani mne sa zo začiatku nepozdával tento album, ale ako som si ho viackrát a poriadne vypočul, tak sa mi okamžite melódie dostali do hlavy a vytvorili úžasný vianočný pocit, ktorý tento album ponúka. Myslím si, že sa k Sii celkovo nemusím vyjadrovať, pretože jej albumy nájdete tu na blogu, kde sú aj všetky moje pocity, myšlienky, či k interpretke, alebo k albumu. Samozrejme, ako vždy, vám dám linky dole, aby ste sa rovno mohli prekliknúť na článok. No späť k albumu, ako som hovoril, tento album je úplne niečo iné než to, čo by ste čakali od vianočných pesničiek. Úplne iná intonácia, frázovanie, totálny „nezmysel“, ktorý vytvára to veľké čaro a vianočný moment.


Môj vianočný favorit celého albumu je pesnička Snowman, ktorá mi vždy vyčarí úsmev na tvári. Pre mňa presne táto skladba vytvára tu detskú, nefalšovanú radosť, ktorú treba vždy mať počas Vianoc. 

Taktiež pokračujeme v mojej pohodičke, ktorú aplikujem počas vianočného obdobia, aby som vás viac inšpiroval a motivoval k adventnému obdobiu. Dnes som si pre vás pripravil takú maličkú radu, ktorá vás neskutočne navodí na vianočnú atmosféru. Vytvorte si v telefóne, alebo v počítači, respektíve tam, kde počúvate hudbu, vianočný playlist. Taktiež ak používate dennodenne budík, tak si spríjemnite ťažké, otravné a nechutné ráno vianočnou hudbou, ktorá vám vytvorí úsmev na tvári a radosť, ktorej nikdy nie je dosť a zároveň vám to spríjemní celý deň. Aj pri hocijakej činnosti, ako je upratovanie, varenie je dobré si pustiť nejaký vianočný album, ktorý vám to spríjemní a urýchli. 


Mojím dnešným favoritom v oblasti videoklipov je ten k pesničke Santa’s Caming For Us. Tento klip je veselý a hravý, taký ako sú aj celé Vianoce. 

Čo by to bol za adventný článok bez bonusovej pesničky a bonusového albumu. Bonusovou skladbou je All I want For Christmas Is You od interpretky Mariah Carey. Dokonca album, ktorý obsahuje túto pesničku, nájdete na blogu v minuloročnej rubrike Xmas Music. 

Bonusovými albumami sú dnes všetky vianočné albumy od Franka Sinatru. Úžasné a pohodové jazzové skladby, ktoré vás uvoľnia a dodajú relax a pohodu, a to sa vždy hodí pri týchto náročných a ťažkých dňoch. 

Kde som LP kúpil: 

Sia články: 

Môj Instagram: 

Prajem vám príjemnú adventnú nedeľu, plnú radosti, dobrej a pozitívnej nálady. Krásny zimný deň. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments