Pohodová hudba 1000 Forms Of Fear - Sia

By LukeyLB - novembra 28, 2018




Bohužiaľ tu máme posledný tohtoročný článok v rubrike Pohodová hudba na blogu. Myslím si, že tohtoročná rubrika je obohatená o fantastické albumy, ktoré dúfam, že vás inšpirovali a minimálne urobili takú radosť, ako mne. Rozmýšľal som, ako ukončiť túto rubriku. Keď som si pozeral moju zbierku platní a hľadal som, akým albumom to celé úspešne ukončím, tak mi padol do očí práve dnešný album. Myslím si, že tento album je práve ten dobrý a vhodný, aby nám slávnostne ukončil tohtoročnú rubriku Pohodová hudba. Inak, dosť mi bude chýbať táto rubrika, pretože si myslím, že ma dosť vystihuje, a tak isto som sa v nej našiel. Dokonca je to moja najobľúbenejšia rubrika zo všetkých rubrík, ktoré sú na tomto blogu. 


Môj posledný album, ktorý som si pre vás pripravil a zároveň, ktorý nám ukončí túto fantastickú rubriku, sa nazýva 1000 Forms Of Fear od famóznej interpretky, ktorá je talentovaná, má jedinečný, no špecifický hlas, a tak isto je famózna skladateľka a režisérka. Tou interpretkou nemôže byť nik iný, ako Sia. Myslím si, že Sia je vhodná interpretka na túto rubriku a bola by veľká škoda nezvoliť práve tento album. Taktiež tento album nájdete na blogu, link ako aj ostatné články o interpretke, nájdete pod článkom. 

Moja najviac pohodová pesnička z celého albumu je pesnička Chandelier, ktorá je azda najznámejšia jej skladba. Ani sa nečudujem, pretože je nadčasová a dobrá, presne ako je sama Sia.


Jesenné obdobie nám pomaličky ale isto končí, preto už ani nemám akú radu, inšpiráciu, vám posunúť ďalej. Všetky inšpirácie som už vyčerpal. A myslím si, že pomaličky sa môžete navnadiť na vianočnú atmosféru, ktorá nám už tichúčko klope na dvere. Mimochodom, keď už hovorím o tých Vianociach, už pre vás pripravujem zaujímavé vianočné články, plné fantastických vianočných a iných albumov, ktoré nás navnadia na tú správnu atmosféru. 

Môj najviac jesenný klip je jednoznačne k pesničke Chandelier, ktorý dodá zimomriavky po celom tele a myslím si, že klip je veľkým zobrazením skladby a umeleckého diela. 

V poslednom pohodovom článku tejto rubriky nemôže chýbať bonusová pohodová skladba a samozrejme ani bonusový jesenný album. Bonusová pesnička, ktorú som si pre vás pripravil, je dosť smutná, no veľmi silná. Pesnička sa nazýva Say Something od interpretov A Great Big World a Christina Aguilera. Bonusový album, ktorý pre vás mám, sa už objavil na blogu, dokonca aj v tejto rubrike. Album sa nazýva Nine Track Mind od interpreta Charlie Puth. Link k článku nájdete ako vždy pod článkom. 

Rubrika nám končí, preto by som sa vám chcel veľmi pekne poďakovať za sledovanosť. Dúfam, že vás rubrika bavila a hlavne, že vás inšpirovala k jesennej pohode a relaxu. Dúfam, že nás bude táto rubrika sprevádzať aj o rok v tomto jesennom období. Ešte raz veľmi pekne ďakujem. A ako som hovoril, čaká nás zima, vianočné obdobie, ktoré som naplánoval tak, aby som nás všetkých navnadil na poriadnu vianočnú atmosféru. 

Kde som LP kúpil: 

Sia články: 

Charlie Puth články: 

Krásny a oddychový deň všetkým. LUKEY    


  • Share:

You Might Also Like

0 Comments