Recenzia na album Under the Mistletoe - Justin Bieber

By LukeyLB - decembra 12, 2018

Rozmýšľal som, ako ozvláštnim tento mesiac. Respektíve, ako ho viac obohatiť o vianočné články. Pretože vás chcem viac navnadiť na vianočnú atmosféru a hlavne na to čaro krásnych Vianoc. Taktiež vám chcem dodať viac vianočných pesničiek, vianočných albumov. Myslím si, že je na trh uvedených veľa vianočných albumov a bola by veľká škoda nespomenúť ich. Napadlo mi, že by som vybral album z minuloročnej rubriky Xmas Music a tento album by som zrecenzoval. Zároveň by som vám priniesol viac inšpirácii a aj radosti, pretože radosť počas vianočného obdobia musí byť. Taktiež som chcel trocha obzvlášť túto recenziu a rozhodol som sa vám tu napísať, ako trávim celý Štedrý deň. Neviem, či to niekoho bude zaujímať, keďže môj deň nie je až taký zaujímavý a výnimočný.

Album, ktorý som si dnes pre vás pripravil, sa nazýva Under the Mistletoe od interpreta Justina Biebera. Tento album som vybral preto, lebo každý rok od vtedy, ako vyšiel, ho cez Vianoce nonstop počúvam. Doteraz ma tento album neomrzel a myslím si, že ani tak rýchlo neomrzí. Priznám sa, že tento album už počúvam od polky novembra. V mojej zbierke sa nachádza aj box. Je to limitovaná edícia tohto albumu, ktorý vždy používam aj ako vianočnú dekoráciu. Myslím si, že k Justinovi sa nemusím vyjadrovať. Na blogu má veľa článkov v rôznych rubrikách, kde sú vypísané všetky moje pocity a myšlienky o jeho hudbe a aj o ňom samotnom. V mojej zbierke sa nachádza nespočetné množstvo jeho albumov. Samozrejme všetky linky ku jednotlivým článkom vám vypíšem dolu.

Tak... a máme tu môj štedrý deň. Zoberieme to celé postupne od rána. Je to taký menší vlog bez obrazu a zvuku . Ráno sa zobudím a prvé čo kuknem je, či vonku náhodou nesneží. Samozrejme, že posledné roky nesneží. Bol by to krásny tohtoročný vianočný darček, keby padal sneh na Štedrý deň. Vždy po veľkom sklamaní si ľahnem späť do postele a sledujem sociálne siete, kde odpisujem na vianočné priania a pozriem nejaké to vianočné video. Bohužiaľ, jedna vec sa tento rok vynechá, a to je venčenie havina. Pretože tento rok nás opustil a pozerá na nás z neba. Ako ďalšie zapnem vianočne stromčeky, svetielka a zabalím sviečky, ktoré vyčkajú na svoju maximálnu vianočnú atmosféru. Prídem do kuchyne a spravím celej rodine raňajky. Zlaté prasiatko vidím každý deň, keď sa pozriem do zrkadla, tak nepotrebujem ho vidieť aj na Štedrý večer . A taktiež bez jedla celý deň nevydržím. Po raňajkách sa presuniem do kúpeľne, kde si spravím kompletnú hygienu. A potom už len ležím na gauči pred televízorom, kukám vianočné rozprávky a odpisujem. Okolo 12,13 si idem s mojou kamarátkou vymeniť darčeky. Mimochodom, jej Instagram vám dám tiež pod článok. Môžete jej dať follow. Začala fotiť knihy, ktoré sú jej vášňou a veľkým šťastím v živote. No a už len čakám, kým odbije 18:00 a hurá večera, kde prevláda rodinná harmónia a spokojnosť a samozrejme veľa jedla. Po tom ako všetci dojedia, sa vyberieme do obývačky ku stromčeku, kde si rozbalíme darčeky. Nakoniec si všetci sadneme ku telke a pozeráme slovenské, české rozprávky, bez ktorých si neviem predstaviť Vianoce. A aby som nezabudol na hudbu, tá hra počas celého dňa, hlavne v kuchyni, kde pripravuje moja mamina dobré a chutné mňamky. Tak to je môj Štedrý deň. Kľudne mi môžete dať vedieť do komentára, čo robíte vy počas Štedrého dňa. Rád si to prečítam.

Môžeme sa vrátiť späť k albumu Under the Mistletoe. Zoznam pesničiek je nasledovný: Only Thing I Ever Get For Christmas , Mistletoe, The Christmas Song, Santa Claus Is Coming To Town, Fa La La, All I Want For Christmas Is You, Drummer Boy, Christmas Eve, All I Want Is You, Home This Christmas, Silent Night.

Mojím favoritom celého albumu sa stáva pesnička All I Want For Christmas Is You, aj keď všetky skladby sú dobré a kvalitné a neviem si bez nich Vianoce predstaviť.

Na tomto albume sa taktiež podujali iní interpreti, ktorí priniesli albumu väčší rozmer. Sú nimi: Usher, Boyz II Men, Mariah Carey, Busta Rhymes, The Band Perry.

Taktiež tú máme favorita v oblasti klipov a ten je k pesničke Santa Claus Is Coming To Town, ktorý je zároveň soundtrackom k rozprávke Arthur Christmas.

Jednoznačne moje záverečné hodnotenie tohto albumu je pozitívne a samozrejme odporúčam všetkými desiatimi. Som presvedčený o tom, že sa vám album vo vianočnej zbierke albumov nestratí a budete po ňom siahať dosť často.

Kde som album kúpil:

Justin bieber články:

Xmas Music články: