Madonna part 2

By LukeyLB - augusta 28, 2019


Kráľovná popu opäť na mojom blogu.


August sa nám pomaličky, ale isto, blíži do cieľa. Čo mi láme srdce, pretože nám klope na dvere nový školský rok. No než začne toto ukrutné obdobie, tak mi ostalo pár restov, ktoré musím splniť. Mnohí z vás už vedia, čo nás vždy čaká na konci mesiaca. Pre tých nových to rád vysvetlím. 

Obnovil som rubriku Collection jednotlivých interpretov a ich tvorby, albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke. Tento formát už na tomto blogu bežal. Preto som ho obnovil a refrešol opäť, s tým, že vyberiem len interpretov, ktorí za ten čas, čo som už nevydával tento formát, pridali do svojho repertoáru nový album. Vynoveným Collection nám už prešla fantastická speváčka Ariana Grande, legendárna skupina Boney M a dnes si podrobnejšie preberieme kráľovnú popu Madonnu

Keď sa spätne pozriem na starý článok z rubriky Collection, tak sa moja zbierka celkom slušne rozrástla o albumy speváčky. Presnejšie o štyri, vrátane jej tohtoročnej novinky Madame X, ktorá bola dosť úspešná. Tento album nájdete na mojom blogu v rubrike RECENZIA. Článok nie je len o samotnom albume a tvorbe, ale aj moje pocity a myšlienky o ňom. Samozrejme link ako vždy pod článkom, rovnako ako aj všetky články o interpretke, ktoré som vydal. 


Madonna je americká popová speváčka, ktorá pôsobí na hudobnej scéne už od 80-tych rokov 20. storočia. Svoj titul kráľovná popu si vyslúžila za svoju vždy nadčasovú hudbu, a zároveň aj za svoj vlastný štýl, ktorý často menila. Všetko naprieč oblečením, hudobným žánrom až po prezentáciu na pódiu a tanec. Myslím si, že napriek jej kontroverznosti a spôsobu presadzovania je veľkou inšpiráciou pre mnohých ľudí a hlavne spevákov. 

Nielen ikonická, jedinečná speváčka, ale aj herečka z mnohých filmov. Taktiež známa ako podnikateľka vo viacerých odvetviach. Naposledy vytvorila vlastnú značku kozmetiky MDNA, ktorá bola veľmi sledovaná na sociálnych sieťach. 

Čo sa týka tvorby, Madonnina prvá legendárna pesnička bola Everybody z roku 1982, text k nej napísala speváčka. Svoj debutový album vydala v roku 1983 s názvom Madonna. Album obsahoval skladby, ako sú Lucky Star, Borderline, Holiday a iné.

Druhý študijný album Like A Virgin priniesol Madonne veľký úspech a popularitu. Predalo sa viac ako 20 miliónov kópií. Na čele celého albumu bola pesnička Like A Virgin, skladba s rovnakým názvom ako aj samotný album. Vo svojej tvorbe naďalej pokračovala a vznikali albumy a pesničky, ktoré sú dodnes veľkými nadčasovými hitmi.


V mojej zbierke nájdete: You Can Dance, The Immaculate Collection, Bedtime Stories, Music, Absolute Madonna, Hung Up, Mdna, Rebel Heart, Madame X. Keby som si mal vybrať jedného favorita, určite by to bol album Rebel Heart. Je mi najviac srdcu blízky.

Myslím si, že by bolo zbytočné vypisovať jednotlivé pesničky, ktoré obsahujú tieto albumy. Preto vyberiem iba pár takých, ktoré dodnes počúvam a mám rád. La Isla Bonita, Like a Prayer, Medellin, Hung Up, Papa Don't Preach, Like a Virgin, Frozen, 4 Minutes, Holiday, Material girl, Vogue, Hollywood, Don't Tell Me, Girl Gone Wild, Living For Love, Ghosttown, Bitch I’m Madonna a mnoho iných. 

Madonna oslávila nedávno svoje narodeniny, tak aj prostredníctvom tohto článku jej chcem zablahoželať a prajem veľa zdravia a chuti tvoriť ďalej kvalitnú hudbu.

Krásny deň všetkým. LUKEY

Madonna články: 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments