Recenzia na album Madame X - Madonna

By LukeyLB - júla 07, 2019


Kráľovná popu opäť na hudobnej scéne. Jej nový album búra priečky v rebríčkoch hitov. 



Ubehli presnejšie štyri roky od posledného úspešného albumu Rebel Heart, ktorý Madonna vypustila do hudobného sveta. Úprimne vám poviem, že doteraz mám rád ten album. Nezabudnuteľnú kampaň k albumu mám dodnes v živej pamäti. Madonna vydala k albumu sériu pikantných fotiek v čiernom lane na podporu aktivistiek za občianske práva. Nemôžem zabudnúť spomenúť albumy, ako sú: MDNA, Confessions on a Dance Floor, Music, American Life, Hard Candy, Ray of Light a iné fantastické albumy, ktoré má Madonna vždy nadčasové a jedinečné.

Pár rokov prešlo a speváčka opäť priniesla do hudobného priemyslu niečo nové. Horúci, nový album - Madame X. Mal by nám priniesť veľa tanečných skladieb, ktoré nás okamžite roztancujú v klube. Súhlasím, album obsahuje veľa rytmických pesničiek, po vypočutí ktorých aj mne skrúcalo bokmi v rytme hudby.



Taktiež si myslím, že album nie je len tanečnou záležitosťou, ale aj cestovateľskou. Songy sú obalené spoznávaním rôznych kultúr, krajín, jazykov, zvykov a tradícií. Stačí, keď spomeniem latinskú hudbu, jamajské tance a rytmus, africké bicie, zbory a diskotéky, ktoré sa objavujú po celom svete.

Mojom prvou myšlienkou bolo, že Madonna sa dosť inšpirovala cestovaním, pretože istú dobu, pred tvorbou tohto albumu, jej cesty viedli do Portugalska, Lisabonu, Londýna, New Yorku a Los Angeles. Preto celá tá myšlienka albumu, ktorá mi z toho vyšla. Neviem či je to hlavným nápadom albumu, alebo je to všetko len môj výplod fantázie.



Asi prvou by som mal začať Medellín, pretože táto vec je asi najznámejšiou z celého albumu Madame X. Myslím si, že je to momentálne aj aktuálna novinka v rádiách. Osobne ma až tak moc nenadchla ako ostatných. Mám rád latino hudbu, predovšetkým teraz počas leta ju preferujem, ale toto mi akosi nesadlo. Jedine čo sa mi na celej skladbe páči je to One, two, one, two. One, two, cha-cha-cha. One, two, two, one. Two, one, cha, cha-cha-cha.

God Control je asi najviac kontroverzná skladba celého albumu. Hlavnou príčinou je klip, ktorý nie je každého šálka kávy. Asi najviac sa mi na celej veci páči detský zbor, ktorý vždy keď počujem, mám zimomriavky. Preto túto pesničku vyberám ako favorita celého albumu.



Future - by som zaradil do kubánskeho štýlu a rytmy hudby. Tá predstava, ležím na pláži, popíjam nejaký osviežujúci nápoj. Presne táto vec mi šteklí moje ušné bubienky a evokuje krásnu ilúziu.

Tento album som dostal od spoločnosti Universal Music SK. Touto cestou by som sa im chcel veľmi pekne poďakovať za to, že mi umožnili spraviť recenziu pre vás. Ešte raz veľká vďaka.

Moje záverečné hodnotenie:
Myslím si, že Madonna si veľmi dobre naplánovala album na začiatok leta. Pretože ľudia si ho napočúvajú a budú ho považovať za letnú záležitosť. No musím uznať, že album sa k tomuto obdobiu celkom hodí, a taktiež na diskotéky, zábavy a do klubov. Albumu dávam päť bodov z desiatych. Stále si totiž myslím, že Madonna mohla tento album posunúť vyššie, na úroveň jej iných nezabudnuteľných hudobných kúskov.

Krásny slnečný deň. LUKEY

Universal Music SK Instagram a FB stránka:
https://www.instagram.com/universalmusicsk/
https://sk-sk.facebook.com/UniversalMusicSlovakia
https://umusicsk.lnk.to/MadameX


Môj Instagram a FB stránka:
https://www.instagram.com/lukeylb/
https://www.facebook.com/lukylukqwas/

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments