CD,LP Mesiaca Jún - Inna

By LukeyLB - júla 03, 2019


Historicky prvý moment na blogu, kedy píšem o albumoch, ktoré fyzicky, bohužiaľ, nemám pri sebe.


Mesiac jún nám rýchlo ušiel, čomu som úprimne veľmi rád. Pretože s odchodom mesiaca nám prišli letné prázdniny, plné letnej pohody, radosti a zábavy, ktorá je súčasťou týchto horúcich dní a s ňou neodmysliteľne aj hudba. Bez nej si letnú pohodu neviem predstaviť.

Ako som už v úvode načrtol, dnešný článok nebude obsahovať fotky albumov, pretože sa nenachádzajú v mojej zbierke. Snáď jedného krásneho dňa budú obohacovať moje hudobné portfólio. Preto vám sem hodím aspoň fotky z mojej narodeninovej oslavy, ktorá bola v štýle Hawai párty. Myslím si, že sa to celkom hodí k dnešnému článku. Pretože albumy a interpretku, ktorú som si dnes pre vás pripravil, zvyčajne počúvam len cez letné obdobie, a taktiež jej hudbu považujem za letnú záležitosť. 


V júni som najviac počúval tvorbu krásnej rumunskej speváčky Inny. Ako som už spomínal, Inna je pre mňa TOP interpretka na leto. Mimochodom, keď už spomínam tých Top letných interpretov, na blogu môžete nájsť novú rubriku TOP 5, ktorá bude vychádzať raz do mesiaca. Za jún nájdete mojich TOP 5 letných interpretov, ktorých vždy počúvam cez letné obdobie, a dokonca si leto bez nich neviem predstaviť. A práve Inna obohacuje moju päticu. Ako vždy, link vám nechám pod článkom.

Inna má vyslovene tanečnú a letnú hudbu, ktorá je obalená do ľahkej erotiky. Dokáže vás rozpáliť ako horúce letné slnko. Pesničky, ako sú: Ruleta, Cola Song, Me Gusta, Gimme Gimme, House Is Going On, Nirvána, In Your Eyes, Hot, Diggy Down, Club Rocker, Be My Lover a iné. Keby som mal vypísať celú jej tvorbu, ktorú zbožňujem, bol by tento článok nekonečný. 


No moje najobľúbenejšie pesničky, ktoré môžem nonstop počúvať, sú: More Than Friends, We Wanna, U Si Eu, Wow. Vyslovené letné pecky, ktoré mi spríjemňujú toto obdobie. 

Inna nedávno vypustila do hudobného sveta svoj nový album, ktorý pomenovala Yo a obsahuje ďalšie letné hity.

Taktiež som v júni objavil pár noviniek, ktoré ma neskutočné berú : Higher Love - Kygo, Whitney Houston môj letný hit. Ritual - Tiësto, Jonas Blue & Rita Ora, Señorita - Shawn Mendes, Camila Cabello ďalšia letná pecka, ktorá patrí do môjho TOP letného rebríčka. On a Roll - Ashley O, nie je ani jeden deň, kedy by som si tento song nepustil. You Need To Calm Down - Taylor Swift, MEGATRON - Nicki Minaj, Never Really Over - Katy Perry, Find U Again - Mark Ronson ft. Camila Cabello. Tieto posledné štyri pesničky mi vôbec nesadli. 

Aj albumov sa mi v mojej zbierke nazbieralo, preto tomu venujem špeciálny článok, kde si ich všetky predstavíme, aby tento nebol príliš dlhý. 

TOP 5 letných interpretov:

Krásny a slnečný deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments