Recenzia na album MDNA - Madonna

By LukeyLB - júna 17, 2018

Pozrel som si zoznam a prehľad článkov na mojom blogu a zistil som, že je strašne málo článkov o interpretke Madonne. Preto som si dnes pre vás pripravil recenziu na Madonnin album, ktorý si myslím, že je z tých albumov, na ktoré sa dosť zabúda a málokde hrajú tento album. No skôr než začneme, by som vás chcel informovať, že rubrika Summer Music, vás bude sprevádzať celé leto. Už plánujem a postupne začínam písať články. Myslím si, že budete spokojní s interpretmi, ktorých som vybral pre túto rubriku. Všetko začne od 1.7.. To je všetko o letných plánoch na blogu a môžeme sa pustiť do dnešnej recenzie.

Dnes som si pre vás pripravil album MDNA, ktorý obsahuje zaujímavé pesničky. Nechápem, ako je to možné, že tento album nie je na blogu, asi ma to zmiatlo s článkom v rubrike COLLECTION, ktorého link budete mať dole. Tento album obsahuje skladby, ktoré mi prídu také nemastné neslané. Nemyslím si, že sú zlé, no mám pocit, že tieto pesničky sa Madonne úplne nehodia a som toho názoru, že by sa hodili inej interpretke. Príde mi, že Madonna ich vytvárala nasilu, len aby vydala v tom roku album. No jednu pesnička, ktorú tento album obsahuje, jej predsa len sadla dosť. Madonna je pre mňa speváčka, ktorá dokázala, a aj dokáže, vytvoriť úžasnú show. Myslím si, že je vždy nadčasová, a to ju poháňalo vždy dopredu. Síce hlas nemá ako dokonalá bohyňa, kvalitná speváčka, no nikdy mi to nevadilo, pretože vedela okolo toho spraviť show, to čaro, s ktorým to vedela zakryť. Preto bola, no stále je, taká populárna. Myslím si, že to isté sa snaží robiť Britney Spears, ktorá má u mňa to isté čaro a „oblbenie“, aké mám pri Madonne.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú nasledovné: Girls Gone Wild, Gang Bang, I'm Addicted, Some Girls, I Don't Give A,Turn Up the Radio, Give Me All Your Luvin’, B-Day Song,Superstar, I'm a Sinner, Masterpiece, Falling Free, Love Spent, I F****d Up, Beautiful Killer.

Ako som už naznačoval hore, tento album obsahuje pesničku, ktorá je fantastická, úplne jej sadla. Preto si ju dáme ako favorita celého albumu, taktiež tú pesničku mám veľmi rád. Pesnička má názov Girls Gone Wild. Vždy, keď si poviem album MDNA, tak ma práve napadne táto skladba.

Iní interpreti, ktorý sa podujali na tomto albume, sú: Nicki Minaj, M.I.A, ktoré vytvorili spoločný song Give Me All Your Luvin’, ktorý je taktiež fantastický.

Favoritom aj v klipe ostáva pesnička Girls Gone Wild, pretože klip je nadčasový, jedinečný a kvalitný. V roku 2012 bezkonkurenčné.

Celkový dizajn obalu je obraz Madonny, čo vám poviem, Madonna vždy mala fantastické obaly, ktoré vystihovali ju a taktiež celý album.

Zbožňujem jej koncerty pri upratovaní, ako hovorím, vždy vie vytvoriť užasnú show a vždy mi to upratovanie rýchlo utečie.

Moje záverečné hodnotenie je pozitívne, pretože aj keď album mi príde nahratý nasilu a nehodí sa interpretke, no aj tak obsahuje pesničky, ktoré sú kvalitné a dobré a taktiež sa v zbierke tento album nestratí.

Madonna články:

Peknú a oddychovú nedeľu všetkým, nech vás pokoj a radosť sprevádza počas nového týždňa. LUKEY