Recenzia na album Unbroken - Demi Lovato

By LukeyLB - júna 24, 2018




Začal som negatívnou recenziou v mesiaci jún a vidím to tak, že aj ukončíme negatívnou recenziou tento mesiac. Interpretka, ktorú som dnes vybral, pre mňa znamená to isté ako Beyoncé. Moc ju nevnímam, jej tvorba ma nikdy moc nebrala. Album som si kúpil, presne ako pri Beyoncé, na vyskúšanie, či má tento album očarí, no bohužiaľ, akosi nie. Dokonca ešte menej ako album Beyoncé. Link Beyoncé článku budete mať pod článkom a môžete porovnať albumy. Kľudne sa môžete do komentára vyjadriť, čo si o tých albumoch myslíte vy, rád si to prečítam. No samozrejme náladu nám to nepokazí, pretože nás čakajú krásne dva mesiace pokoja, oddychu a letnej nálady, ktorá bude aj na tomto blogu. Moc sa teším na letné články, ktoré mám už pre vás pripravené. Dúfam, že sa vám budú páčiť, tak ako mne. A jednoznačne tento ročník Summer Music bude silný a načerpáme veľa letnej atmosféry. 

Dnešný album má názov Unbroken, od interpretky Demi Lovato. Album má totálne sklamal. Myslím si, že tento album je dosť slabý, nezáživný. Album som vytiahol 2 krát, aj to som ho vytiahol nasilu, aby som si utvrdil názor. Dokonca som si nevypočul všetky pesničky, pretože sú nezáživné. No dúfam, že príde obdobie, kedy vytiahnem tento album a bude ma baviť. Treba tomu dať čas a asi neskôr aj šancu. Bohužiaľ, momentálne mám taký názor na tento album. Ale myslím si, že keby sa tento album posunul inej interpretke, zmenil by sa štýl spevu, tóniny, tak by to mohlo byť zaujímavejšie a dobré. 


Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume: All Night Long,Who's That Boy?, You're My Only Shorty, Together, Lightweight, Unbroken, Fix a Heart, Hold Up, Mistake, Give Your Heart a Break, Skyscraper, In Real Life, My Love Is Like a Star,For the Love of a Daughter, Skyscraper (Wizz Dumb Remix) 

Jediná pesnička, ktorá sa mi páči na tomto albume a myslím si, že jej sadla, pretože Demi vložila do nej kus seba a emócií, je Skyscraper, preto túto skladbu vyberám ako favorita celého albumu. 

Klip, ktorý sa mi páči, je k pesničke Give Your Heart a Break. Pesnička je nič moc, ale klip je pekný a nápaditý. 

Aby nebolo všetko negatívne, tak si myslím, že obal sa dá, je pekný a hlavne Demi to tam svedčí, je tam veľmi pekná. 

Koncerty absolútne nepozerám. Pár som ich videl, ale nie z tohto albumu. No viem, že jej hlas je krásny, kvalitný a má sa čím pýšiť. 

Myslím si, že moje záverečné hodnotenie je jasné. Tento album nedoporučujem. Ja len dúfam, že príde obdobie a čas, kedy zmením na cely album názor a zapáčia sa mi pesničky, ktoré tento album obsahuje. 

Kde CD kúpiť: 

Beyoncé článok: 

Peknú a radostnú nedeľu, plnú hudby. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments