Recenzia na album Willpower - Will. i. am

By LukeyLB - júna 10, 2018

Po minulotýždňovej negatívnej nedeľňajšej recenzii som si pre vás pripravil pozitívnu, letnú recenziu, ktorá nás už pomaličky pripraví na letné obdobie. Keďže posledný mesiac sme mali krásne slnečné počasie, ktoré nám spríjemňovalo chvíle, tak by neuškodilo, keby sme aj na blog priniesli trocha toho slnka a letnej pohody. Pretože leto už máme za rohom, aj keď mi príde, že niektoré dni v minulom mesiaci boli poriadne letné. Myslím si, že až moc skoro prišlo toľké teplo. Dúfam, že cez leto nás budú sprevádzať tiež takéto slnečné dni.

Album, ktorý som si pre vás pripravil, sa nazýva Willpower od interpreta Will. i. ama. Tento album som mal strašný problém zohnať, pretože vždy mi ho stornovali, alebo ho stiahli z predaja. Preto som ho s malou dušičkou objednal a stále som si myslel, že ho stornujú, no nakoniec všetko dobre dopadlo a tento album sa konečne nachádza v mojej zbierke. Pretože tento album je z tých albumov, na ktoré mám zaujímavé a dobré spomienky. Nato, že celý album je pre mňa pozitívny a mám ho rád, tak aj tak som na ňom našiel negatíva. Prvé negatívum je chaotické usporiadanie pesničiek, taktiež niektoré pesničky sa nehodia interpretom. Posledná vec, ktorá mi na albume vadí je, že veľa pesničiek mi príde, nie že rovnaké, ale niektoré pasáže mi prídu podobné a potom to má celé dojem, že viem čo bude nasledovať v ďalšej pesničke. No stále sú to malé chybičky a myslím si, že aj dosť nepodstatné.

Zoznam skladieb je nasledovný: Good Morning, Hello, This is Love, Scream & Shout, Let’s Go, Gettin’ Dumb, Geekin’, Freshy, #thatPower, Great Times are Coming, The World is Crazy, Fall Down, Love Bullets, Far Away From Home, Ghetto Ghetto, Reach For The Stars, Smile Mona Lisa, Bang Bang.

Ako hovorím, tento album mám dosť rád, pretože obsahuje dobré a známe pesničky. Samozrejme preto bude aj problém vybrať len jedného favorita, ale rozhodol som sa vybrať len jednu pesničku a tou je #thatPower, na ktorej sa podujal úžasný, talentovaný spevák Justin Bieber. Mimochodom linky ku článkom Justina nájdete pod článkom. Táto pesnička je dynamická, nadčasová a stále počúvateľná.

Iní interpreti, ktorí sa podujali na albume, sú: Eva Simons, Britney Spears, Chris Beown, 2NE1, apl.de.ap, Juicy J, Justin Bieber, Dante Santiago, Miley Cyrus, Skylar Grey, Nicole Scherzinger, Baby Kaely. Myslím si, že dosť veľa interpretov sa podujalo na tomto albume, až mi to príde zbytočné.

Rozmýšľal som, ktorý klip vyberiem ako favorita. Najprv som chcel vybrať klip k skladbe #thatPower, ako favorita albumu, no nakoniec som vybral Scream & Shout, pretože spojenie čiernej a zlatej, je moja najobľúbenejšia kombinácia. Celý klip mi príde luxusný a to presne vystihuje Britney, ktorá sa podieľa na pesničke.

Dizajn celého albumu je jednoduchý, stručný, nadčasový a kreatívny. Tento album je zrkadlom interpreta. Takýto dizajn albumu mám rád, nie je to nič prečačkané a prehnané.

Priznám sa, že jeho koncerty nesledujem a ani neviem, či nejaké mal alebo má.

Moje záverečné hodnotenie je pozitívne, pretože nato, že som dlho čakal na tento album, sa oplatilo čakať. Myslím si, že tento album sa nestratí v mojej zbierke, a že sa bude dosť používať hlavne teraz, keď sa nám blíži leto. Tento album je vhodný na letné párty. Vždy vás naladí na letnú náladu a osvieži návalom dobrej hudby.

Black Eyed Peas článok:

Justin Bieber články:

Peknú a oddychovú nedeľu všetkým, nech vás dobrá nálada sprevádza stále. LUKEY