Recenzia na album I Am... Sasha Fierce - Beyoncé

By LukeyLB - júna 03, 2018

Máme tu prvú nedeľu v mesiaci jún, a to znamená, že som si pre vás pripravil ďalšiu nedeľňajšiu recenziu, no bohužiaľ, dnešná recenzia bude trošku negatívna oproti ostatným recenziám. Pretože dnes som si pre vás pripravil album, ktorý mi bohužiaľ vôbec nesadol. Samozrejme to neznamená, že tento album chcem pošpiniť a zahanbiť, práveže naopak, cením si každý jeden album, ktorý interpret vydá, pretože stojí to veľa úsilia, času a peňazí. A taktiež je to tak, že čo mne nesadlo, iným to sadlo a zbožňujú to a ja ich chápem a akceptujem, lebo zase to, čo oni nemajú radi a nesadlo im to, mňa môže baviť.

Dnes som si pre vás pripravil recenziu na album I Am... Sasha Fierce, od interpretky Beyoncé. Beyoncé má bezpochyby úžasný, jedinečný hlas. Mnohí ju považujú za kráľovnú POPU. No, takto vám poviem, mňa jej hudba moc neberie a ani ma nikdy moc nebrala. Možno preto mi nesadol žiaden jej album, pretože ju moc nevnímam a nepočúvam. Ale, kebyže si mám vybrať jej tvorbu, tak vyberám jej starú, začiatočnú tvorbu, pretože do nej vkladala kus seba a bola to hudba stvorená pre ňu. Jej staršia hudba je lepšia, aj keď málo kedy počúvam jej hudbu, to býva dosť výnimočná situácia. Preto sa v mojej zbierke nenachádzajú jej albumy, tvorba. Tento album som si vybral len na skúšku, aby som zistil, či nezačnem viac počúvať jej tvorbu a či na ňu nezmením názor a pohľad. No nestalo sa, album je stále v poličke a vytiahol som ho tam maximálne 2 krát, aj to nasilu, aby som si vytvoril názor na album, dokonca som si nikdy nevypočul všetky pesničky, pretože boli pre mňa nezáživné.

Zoznam pesničiek, ktoré obsahuje tento album sú: If I Were a Boy, Halo, Disappear, Broken - Hearted, Girl, Ave Maria, Satellites, Single Ladies, Radio, Diva, Sweet Dreams, Video Phone

Ďalším dôvodom prečo som si vybral tento album, je to, že obsahuje jednu úžasnú pesničku, ktorá sa mimochodom neskutočne Beyoncé hodí a neviem si predstaviť inú interpretku, ktorá by spievala túto skladbu. Pesnička má názov If I Were a Boy, stala sa mojím favoritom a reprezentantom celého albumu. Áno, tento album obsahuje aj pesničku Single Ladies, no ja som už akosi tej pesničky prepočúvaný a nikdy ma až tak nebrala, ako ostatných ľudí.

Aby táto recenzia nebola celá negatívna, tak musím uznať, že dizajn celého albumu sa mi páči. Komplet album vytvára celý obsah albumu, páčia sa mi farby, aj tých CD, ako sú odlišné. Dizajn je veľmi pekne spravený.

Koncerty Beyoncé nesledujem, tak vám neviem o tom nič viac napísať.

Myslím si, že záverečné hodnotenie už asi aj viete. Chcem to celé zhrnúť a dať dokopy a hlavne povedať záver celého albumu. Tento album je v mojej zbierke už pol roka, a ako hovorím, vytiahol som ho 2, 3 krát, a to som ho celý ani nevypočul. Jediné, čo sa mi na albume páči, je pesnička If I Were a Boy a dajme tomu aj Single Ladies. No stále je toho málo, aby som mohol dať tomuto albumu požehnanie. Už teraz viem, že tento album mi bude stáť v poličke a za celý rok možno po ňom siahnem jeden krát , a to len keď budem utierať prach pod CD. Myslím si, že tento album je vhodný do pozadia, keď vám príde návšteva a nechcete mať hluché miesta. Mimochodom, tento mesiac vydám článok, kde budú dva albumy, ktoré mi presne takto nesadli, tak mi môžete dať do komentára vedieť, či vás bude niečo také baviť a taktiež mi tam môžete dať vedieť, či aj vy máte taký album, ktorý vás neberie a nudí.

Peknú, oddychovú nedeľu. LUKEY