CD, LP Mesiaca Júl - Justin Bieber

By LukeyLB - augusta 01, 2019


Balenie, stres, panika pred dovolenkou, cestovná horúčka. 


Asi každý pozná ten moment, kedy pri balení batožiny na dovolenku rozmýšľa, či niečo nezabudol, či má všetko zbalené. Aj to 15. tričko, ktoré nevyužije, ale aj tak čo keby náhodou? Stres, nervozita a panika nám veľakrát sťažujú túto situáciu. Prečo píšem práve tieto vety? Pretože to momentálne prežívam a preciťujem, snažím sa zbaliť na dovolenku, no akosi nemám náladu hľadať Xté plavky a tričká v poradí, ktoré sú zapadnuté pod kopou iného oblečenia.

Preto som sa rozhodol dať si pauzu a napísať vám pravidelný článok, v ktorom sa lúčime so starým mesiacom a privítame nový. Aby sme sa však svedomito pustili do nového mesiaca, ktorý mimochodom má byť stále horúci a letný, tak si musíme uzavrieť ten starý, a to našou rubrikou CD, LP Mesiaca. 

V júli som prepočúval mnoho pesničiek a albumov. No najčastejšie som sa vracal ku kanadskému spevákovi Justinovi Bieberovi. Pravidelní čitatelia už dobre vedia, že Justinovu tvorbu zbožňujem. Na blogu nájdete veľa článkov, kde sú moje pocity a myšlienky nielen k nemu samotnému, ale aj k jeho tvorbe. Všetky články spojené s ním vám nalinkujem dole pod článok. 

Na fotkách si môžete všimnúť albumy, ktoré mám v podobe LP, no v mojej zbierke sa nachádzajú aj ako CD. Aby to bolo trocha zaujímavejšie a nie monotónne, tak som vybral čisto len platne, ktoré mám kratšiu dobu, ako samotné CD. 


Začneme postupne, pomaličky, po jednom a od začiatku. Myslím si, že takýto postup by som mal zvoliť aj pri balení . Album My World predstavuje začiatky interpretovej kariéry. Obsahuje pesničky, ako sú: One Time, One Less Lonely Girl, Love Me, ktoré Justina posunuli v kariére vysoko. Dodnes si rád zaspomínam na jeho začiatky aspoň pomocou jeho starej tvorby. 

My World 2.0 bol druhým pokračovaním predošlého albumu, kde sa pridali pesničky, ako sú: Somebody To Love, U Smile, Never Let You Go, Eenie Meenie a iné. No azda najznámejšia vec, ktorú tento album obsahuje, je Baby. Pre niekoho peklo a pre iných, vrátane mňa, nostalgia. 

Máme tu ďalší úspešný album z roku 2012 Believe. Moja veľká srdcovka, ktorá vždy ostane v mojom srdci. Album obsahuje famózne a nadčasové veci, ako je: All Around The World, Boyfriend, As Long As You Love Me, Right Here, Believe, Fall a iné top pesničky. 

O rok neskôr vznikol album Journals, ktorý odštartoval celú moju vášeň k platniam a aj ich zbierku. Pretože som ho nevedel zohnať ako CD, len ako vinyl. Tento album obsahuje ťažšie obdobie Justina, ktoré sa podpísalo na skladbách. Sú dosť ťažké a hlboké. Journals obsahuje napríklad: Heartbreaker, All That Matters, Bad Day, Confident, Ackpack a iné. 

Úprimne vám poviem, že som sa veľmi nepozeral a ani nepočúval tento mesiac nejaké novinky. Skôr som si ulietaval na mojich letných skladbách, ktoré som spomínal v predošlých článkoch. Moje pesničky, bez ktorých si neviem predstaviť žiadne leto, nájdete v článkoch TOP 5 letných hitov a TOP 5 letných interpretov. Čo sa týka nových albumov, v júli v mojej zbierke nepribudol žiaden nový. 

Tak, toto bolo ukončenie mesiaca júl, ktorý nám ušiel ako voda. Preto by sme si mali ten nasledujúci ešte viac užiť. Mňa čaká to otravné balenie, ktoré nikto očividne za mňa nespraví. Pustím si k tomu dobrú hudbu a pôjde to rýchlejšie a veselšie.

Prajem vám ešte krajší, úspešnejší a slnečný a ugust, plný krásnych momentov a zážitkov. Pekný deň. LUKEY 

Justin Bieber články:

TOP5:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments