Recenzia na album Head Above Water - Avril Lavigne

By LukeyLB - augusta 04, 2019


Kanadská speváčka sa opätovne vrátila na hudobnú scénu a predstavila svoj nový album.


Tridsaťštyriročná speváčka Avril Lavigne prichádza so svojím novým horúcim albumom, ktorý pomenovala Head Above Water. Album ponúka zrelšiu speváčku, ktorá sa snaží priniesť na hudobný trh niečo nové. No i tak napokon siahla po svojich „lavignových“ revoch, na ktoré sú fanúšikovia, poslucháči zvyknutí. Avril siahla aj po starej dobrej klasike vo forme klavíra, ktorú oživila kúskami gitarového podmazu.

Príčinou dlhšej speváckej pauzy bol jej zlý, zhoršený zdravotný stav. V roku 2014 jej diagnostikovali lymskú boreliózu a nasledovné dva roky bola pripútaná na lôžko a zotavovala sa.

Album Head Above Water speváčka definuje ako skúšobný album, kde si trénovala a skúšala rozsah a kvalitu svojho hlasu. Zdá sa mi, že album obsahuje nielen spevácky rozsah, ako speváčka tvrdí, ale aj pocit úľavy, ktorý nadobudla po jeho vydaní a po všetkom tom zlom, čím si prešla a čo prežila. 

Head Above Water je prvou vecou na albume. Definoval by som ju ako baladu. Tento song si našiel veľa nových poslucháčov a fanúšikov, pretože je tematický venovaný viere a Bohu. Obsadil druhé miesto v katolíckych piesňach. 


Tell Me It’s Over obsahuje retrospektívne ponorenie do minulosti, kedy Avril ako malá začínala v zbore, a až neskôr sa stala úspešnou speváčkou. Pieseň dotvára kostolný zbor ako symbol jej začiatku. 

Crush je pesnička venovaná mladej a skorej láske. Určite je živým príkladom samotnej speváčky a jej osobných zážitkov. Pieseň má byť menšou ódou pre všetky mladé, začínajúce lásky . 

Album som dostal od Fun rádia, za čo im veľmi pekne ďakujem. Umožnili mi podať vám prostredníctvom článku recenziu na tento album. 

Moje záverečné hodnotenie: 
Asi ste si mohli všimnúť, že pri uvedených opisoch pesničiek nie je môj favorit. Avril Lavigne príliš nepočúvam a ani v minulosti som je tvorbu veľmi nevyhľadával. Bohužiaľ, jej tvorba mi nesadla a nenašiel som si k nej cestu. Aj práve preto je hudba zaujímavá, že každý si môže nájsť to, čo ho baví a čo mu vyhovuje. Album Head Above Water mi skôr príde taký neistejší, akoby sa speváčka hľadala a nebola si 100% istá a dôverovala si. Ale ako hovorím, je to len môj postoj a názor. Preto album, bohužiaľ, moje požehnanie nedostane a album neodporúčam. 

Pekný a úspešný deň, plný radosti. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments